25 Temmuz 2010 Pazar

Hayat Sen Plan Yaparken Başına Gelenlerden İbarettir


Bugün Fransa Bisiklet Turunu izlerken Sarper Günsal, bu sözü anmıştı canlı yayında. Nerde bilebilirdim ki akşam vakti başıma gelecekleri... İstinye Park'a giderken, hayatımın ikinci panik atağını geçirdim... Ve bu seferki daha şiddetliydi... Bazen siz farkında olmadan geliyor bir şeyler göğsünüze oturan bir öküz (bu tabiri geçenlerde bi arkadaş kullanmıştı) başlarda sadece otlarken sonra hakimiyetini kuruyor sizin üzerinizide ve kitlenip kalıyorsunuz işte... Evet bugün kitlendim, resmen kitlendim ve diazemi yedim kendime geldim biraz, ve yine anti depresanlar yazıldı reçeteme... İşte hayat istinye parka giderken, Fenerbahçe'nin voleybol takımına muhayene ücreti vererek yardım ettirebiliyormuş... Atarax'ımı attım uykuyu bekliyorum! Bakalım ilerleyen günlerde hayat bana hangi rolü biçecek...

Not: Diazem damrdan akarken iyi kafa yapıyormuş bi 30 dakika... Fiyatı mı? 10 mg ımı 63 kuruş yazıyor faturada ;)

Hiç yorum yok: