11 Mart 2009 Çarşamba

''MUTLULUGUN GEC KALABILME IHTIMALI MEVCUT vede HAT SAFHADA 2''

Simdi ingilizce klavyenin yettigince ve tahminlerimin yettigince ( cunku olayin aslini henuz ogrenmedim) bisiyler yazicam....Soru isaretiyle demissin ki ne diyeyim ki? bu kadar paralellik olmaz ki?..... oldukca gecte olsa cvbim hicbisiy bosluga gitmez biliyorsun bu dunyada, her ne kadar tahmin ettigim uzere bir suru emeklerimizi bosa cikartcak tavirlarla karsi karsiya kalsakta...ben aslinda hikayeyi cok guzel tahmin edebiliyorum ama bende sana diyorum ki yeni bisiy daha ogrendik hayatta, cok yakin cok kibar cok ilgili cok duzgun ve cok israrci olarakta bazen kaybedilebiliyormus....daha once kucuk burgazimda sahit olmuslugum yok, cok sukur emek verdigim her iliskinin karsiligini bir seviyeye kadar aldim ama bisiyi atladik sanirim, herkes dahada bencillesiyor ve artik sadece aldiklarina bakiyor... Eh biz verdikce onlar aliyor ama eskiden bir kural vardi, bisiyler verirsen karsiliginda es deger olmasina gerek olmadanda olsa bisiyler veriliyordu, artik sadece veriyorsun bisiyler alamayabiliyorsun...madem bu kadar hesap kitaba girdi sevgiler, dolar gibi dusun emrecim, sene basinda ben 1 dolarlik bisiye 1.20 verirken mutluydum, zarardaydim ama onemli degildi, sonbahar gecerse duzelcek dedik, kis bitiyor 1 e 1.80 diyorlar artik.....ayni denklemi sevgi alisverisinede koy...1 e 1.20 verirkende zarardaydik gecicek dedik, ehh bakiyorum hergun daha zarardayiz....hicbisiyde alamamisiz~~!!

HAVALARDA HALA COK SOGUK BURDA, GUNES ACSADA ICIMIZ ISINSA.....EKIM BITERSE HUZUN GIDICEK DEMISTIK, MART KAPIDAN BAKTIRIYOR HALA:)))

genede ''sana soz yine baharlar gelecek'' demisler bir sarkida, ben bahari bekliyorum, olmazsa yaza bir 70 lik rakiya dert anlatiriz, karpuz peynir filan:)))

soru isaretine UNLEM ile cvp verdim cunku dikkat edelim maazallah iflas esigindeyiz sevgilerden, hic degilse bizi terketmeyen iki sey kaldi.....

1) tribun sevdasi
2) raki sefasi

MUHABBETIN BOL OLSUN KARDESIM, SEREFE....ozledim cok....!!!!!!!!!

1 yorum:

blanka dedi ki...

gel de yakalım artık :)
hazır sen geldiğinde askerde dönmüş olucak!
alkol seviyesi %45'in altına düşmesin hiç...