20 Nisan 2009 Pazartesi

Burgaz.



Güneşi içeri alınca bir değişik bünyemi terketti kronik mutsuz halim.Hani akıllı ol sen gene de her an geri gelebilirim diye bir tehditle çıktığı için, tetikteyim hep.Vedat Sakman'ı bilen bilir, Leman Sam'ın muhteşem yorumladığı bir şarkısı vardır Kandilli diye.Neyse efendim işte her dinlediğimde beni depresif eden bu şarkı, güneşle birlikte içime bir iyilik bir güzellik doldurdu.7/24 dinlemek istediğim gibi, böyle bir çiçeği böceği sevme haline büründüm.Tevekeli Burgazda'da olmadığım için gülümseyerek Burgaz'ı düşünüyorum bu şarkıyla.Şimdi Kandilli nere, Burgaz nere.Roka da benzemiyor hiç bir şeyine.Bir özledim bir özledim.Burgaz spor bile onca başarısızlığına rağmen sempatik.Optimist olmanın sınırlarını zorluyorum evet tabi ama daha önce sansüre uğrayan "ayık ol tayfa burda" lafı sinirlendireceğine gülümsetiyor sürekli.
Şimdi sorularım olacak blanka
Burgaz nasıl?
Burgazspor neler yapıyor?
Burgaz havaları geldi mi:)
Edit:O kadar güzel son paragrafım, gerizekalılığıma kurban gitmiştir, artık olduğu kadar..
trilaylayloomm=)

Hiç yorum yok: