14 Nisan 2009 Salı

Pazar'a Dair


Volkan'ı askere uğurladıktan sonra pek yazmadım maç yazısı veya futbolla ilgili.Pazarı yazarım diyordum ki sağolsun sahada ki iki takımda yazılcak herhangi birşey sergilemediler sahada!Yukarda ki fotoda görüldüğü üzere ben ne yazayım ki!
Oysa iki sene sonra bir Fenerbahçe maçına gidiyordum.Aylardır görüşemediğim insanlarla görüşecektim,benim için çok özel bir insanla ilk defa maç izlicektim ama sahada olanlar bende keyif falan bırakmadı!
Hepinize helal olsun! Bu ülkenin en büyük futbol şölenini rezalete çevirmeyi başardınız.
Ama bunu söylerken kesinlikle çıkan olaylardan bahsetmiyorum.İnsanlar kınadılar bu olayları falan ama bunun adı boş yere derby değildir.O güne ait yaşananlar özeldir. O günün atmosferi özeldir. Benim derdim sahada futbol oynamayıp, bir tane organize atak geliştirmeyip(eğer derby maçı olmasaydı staddan çıkardım.), bu kadar karaktersiz,şahsiyetsiz futbol sergileyip olay çıkarmak!
Ayıplarını ayıpla örtme çalışmalarıydı.
Galatasaray 6-0 yenildiği maçta dahi bundan iyi oynamıştır keza Fenerbahçe'nin 5-1 kaybettiği maçta aynıdır. Sahada izlenecek birşeyler vardı.
Herşeyi anladım diyelim de 90. dakikada Nonda oyuna girip ne değiştirecekti çok merak ediyorum?

Hiç yorum yok: