28 Mayıs 2009 Perşembe

Roma'nın Batısı'nda-2-


Maç öncesi yapılan şov cuk diye oturmuş başlığıma farkında olmadan... Roma'nın Doğusu'nda UEFA Kupası Finali, Batısı'nda Şampiyonlar Ligi Finali... Maç öncesi hangi gladyatör pardon hangi futbolcu en iyisi tartışmasıyla başlayan maç, Avrupalılar duymuş mudur bilemem ama Rıdvan Hoca'nın yorumu ile tartışmaya son verdi. Messi ve diğerleri dedi hocam... Ronaldinho ancak onun altındaki 7-8 futbolcudan biri olabiliri de ekledi peşine... Messi'yi izlemek dünya gözüyle çok şükür... Şükür futbol denen oyunu seviyorum ve hala zevk alabiliyorum... Sahada olması gereken her yerde olan bir Barça varken United'ın işi epey zordu ve içine bu gece Alman kaçmış Ferguson varken özellikle 2.yarı sahada United yoktu! Neydi o anlamadım,sahada bir anda 4 tane forvet ile dolaşan (oyanayan diyemiyorum) United, Ferguson ne düşündü bilemiyorum ama ortasah hakimiyetini eline geçirmiş bir Barcelona karşısında sahaya 4 forveti birden sürmek ve hiçbirini kullanamamak Ferguson'a yakışmadı.
Barcelona ortasahası müthiş. Xavi,İniesta,Busquets 3'ü de harika oynadılar. Bence maçın dönüm noktasını da onlar sağladı. Messi'yi topu her ayağına aldığında 3 United'lı kovalarken işi bu ortasaha 3'lüsü bitirdi. Maç sırasında çok bahsettiler Fletcher olsa diye... Olsa kaç yazardı axcaba diye de düşünmedim değil!
Sözün kısası Guardiola Barcelona'dan bir takım yaratmış. İşçi futbolcular ile yıldızları öyle bir birleştirmiş ki, alınan 3 kupanın da hakkını veriyor böylece. Viva Barça...

Not:Maç izlerken Gürcan'ın serzenişini de buraya yazmadan olmaz. "Şu Puyol'un alnına yapışan saçalarına gıcık oluyorum!" Ve 2 dakika sonra Puyol United kalesi önünden kafa ile az kalsın golü bulacakken, pozisyonun devamında defanstan yine topu kafa ile uzaklaştıran Puyol olunca... Alna yapışan saç maç kalmıyor tabii...
Not2: Roma'nın Batısı derken farkında olmadan bir şeyin daha altını çizmişiz. Kupa serenomisine giden yola konan kırmızı halıdan güzel bir haç yapmış organizasyon komitesi ve UEFA... Say to no racism demek başka, dinlerden birini öne çıkarmak başka demek ki... Gecenin tek kötü yanı bana göre buydu!

Hiç yorum yok: