6 Nisan 2010 Salı

Başka Dilde Aşk



Film belki Aralık ayında gösterime girdi ama kendi sebeplerim ya da bin türlü sebepten izleyemedim yakın zamana kadar. Çok güzel filmdi. En azından değişikti.Farklı yerden yaklaşması hoşuma gitti belki de. Neyse denk gelen kaçırmasın bence.

Sana büyük bir sır söyleyeceğim korkuyorum senden
Korkuyorum yanınsıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri
El kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan korkuyorum senden
Sana büyük bir sır söyleyeceğim kapat kapıları
Ölmek daha kolaydır sevmekten
Bundandır işte benim yaşamaya katlanmam
Sevgilim

Aragorn

1 yorum:

lüleburgazli dedi ki...

arkadasım benim blogumda yorumlıycam filmi benden 1 gun once yayınladın blogunda tebrik ederim seni:)ben melekler ve kumarbazlar ile bu film arasında kalmıstım melekler ve kumarbazları seyrettim bu filmi yarın geceye bırakmıstım keske bu filmi seyretseymisim desene arkadasım neyse yarın gece seyrederiz artık yarın gece benim blogtada bu filmle ilgili yorumu bulabilirsin