30 Nisan 2010 Cuma

Panel

Bugün(aslında şu saate göre dün) Galatasaray Üniversitesi'nde düzenlenen; Tribün Kültürü ve Futbolda Endüstriyelleşme paneline katıldım. başını tezlerimi hocalara dağıtmakla koştururken kaçırdım ve haliyle ben panelin düzenlendiği Çoşkun Kırca Salonu'na girdiğimde Ali Ece tek kişilik şovuna başlamıştı... 2.oturumun tamamını izleme şansı buldum ve konuşmacılar Metin Kurt ve Dağhan Irak'tı... Sporun ve de dolayısıyla futbolun emek yönünü konuştular iki konuşmacı da... ve ben kendime önemli şeyler kattım bu konuşmalardan... Metin Kurt'un sporu savunmak zorunda değiliz, biz herkesin spor yapmasını savunmak zorundayız kısmını ve Dağhan'ın endüstriyel futbolu savunmak halk düşmanlığıdır sözlerini ayrı parantez olarak kafama yazdım! Keşke ilk oturumun da tamamını takip edebilseydim... Ve Ali Ece sana katılıyorum, zamanında İspanya'da işkence yapmışların takımını tutmak benim için kabul edilemez bir şey! Kahrolsun Franco,kahrolsun Kenan Evren ve kahrolsun Real Madrid!!!
Not: Ben bir okulda "le monde diplomatigue" satılıyorsa işte o okulda okunur kardeşim derim... Keşke Fransızca bilseydim de, üniversiteyi ya da yüksek lisansı şu okulda okusaydım diye hayıflandım bugün!

Hiç yorum yok: