9 Haziran 2009 Salı

Michael Fink

Fink Beşiktaş'ın aradığı adam mıdır tartışılır. Sahada görmek gerek kendisini (ki Alman ligini bu sene hiç takip edemedim, performansı benim için bir muamma)... Benim takıldığım konu Şampiyonlar Ligi için uygun bir transfer mi?
27 yaşındaki Alman futbolcunun uluslararası düzeyde oynadığı maç sayısı 6 (o da UEFA Kupası'nda)! Bundesliga yabana atılacak bir lig mi, değil tabii ki ama iş ülke dışına çıkmaya gelince eksik kalmış Fink ve Beşiktaş onun ilk gurbeti. Uyum sorunu, ailesel problemleri bir kenara bu adam Beşiktaş'ın en sorunsuz bölgesine transfer oluyor ve bana göre tek artısı da bu! Gerisi kocaman bir soru işareti. Hani vizyon demek istemiyorum ama dedim bir kere...
Bir de şu bir oyuncu tuttumu onun vatandaşını getirme huyunu ne zaman bırakacağız bilmiyorum ama sıktı be!

İlginç not olsun bu da: Fink bugüne kadar gittiği her takıma, bonservisi elinde gitmiş! (Kafamda bu adam düz topçu mu diye tilki de dolaşmadı desem yalan olur şimdi.)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

at topu finke :)
kale çizgisinde olsan bile bütün toplar finke :)