8 Ağustos 2010 Pazar

Olimpik Locada Bir Trakyalı


Bu stada hiçbir zaman gitmek istemedim ve gitmedim de... Yıllarca bana anlatılanlar, yaşanan sıkıntılar; beni bir mevsim Galatasaray'ım maçlarından bile uzak tuttu! Şİmdi ne işin vardı bu gece derseniz, bilmiyorum sanırım loca kelimesine tav oldum.
Dün akşam kireçburnunda rakının etkisiyle, yarın biletleri alırım abi senden dedim... Yanıma da kafa dengi birini buldum mu, maç izlemeye giderim dedim. Yolum önce maslak'tan geçti doğal olarak, sonra biraz istanbul trafiği... sağolsun stada yaklaştıkça 2 km de bir kazalar... Yapan arkadaşların memleketlerini belirtmeye gerek yok sanırım... Bizim loca bitenin yeri batı... biz daha kuzeyde kaldık... iyi ki de kalmışız! maç sonu iyi bir şey yaptığımızın farkına vardık! aklınızda bulunsun, kalabalık maçlarda sağdaki ilk otoparka arabayı bırakıp stada yürüyün derim. çıkması çok kolay oluyor. biz arabadan indiğimizde, istiklal marşı okunuyordu. Ve stad girişinde karmaşa, hesapta locaya giricez... yurdum güvenliği, daha hangi kapıdan nasıl insan alınacağını bilmiyor... orda biraz cebeleşştik kapıdakilerle... İlyas Tüfekçi bile izdiham da eziliyordu... Neyse 10 dakka gecikmeli locadaki yerimizi aldık... Stad çok büyükmüş, içine girince anlıyorsun ama locaların konumu öyle ki, bu stadda sadece burdan maç güzel izlenir... Üst tribünleri düşünemiyorum bile...
Bursaspor beklediğim gibi oynamadı, özellikle ortasa hakimiyetini Trabzona kaptırdı ve Selçuk müthiş bir oyun sergiledi... Yıllardır bu çocuk bir iyi oynar bir kötü ama artık olgunluk dönemini yaşıyor belli ve bu sene Trabzon için önemli işlere imza atar! Ben Ertuğrul Hoca'nın 2.yarıya hamle ile başlar, tutuk ortasahaya takviye yapar Sercan'ı da oyuna alır diye düşündüm ama Trabzon'un ilk golü ile Bursa demoralize oldu ve o saatten sonra maçı çeviremeyecekleri de belli oldu. Ben sahada Hüseyin'i ararken, baktım sağımda oturuyor şaşırdım! Şenol Hoca, takımının gücünün farkında ve ona göre oynatıyor. Bu bile ne kadar büyük bir teknik direktör olduğunun kanıtı bence... Teofilo golleri attı tamam da bence Alanzinho başka bir top oynuyor. Canlı izlemesi çok zevkli... Wederson Bursa'nın aradığı sol bek değil, bunu da bir yere not edelim...
Tarbzon bugün resmen kendi sahasında oynadı... Hiç Trabzon'da maç izlemedim ama sanırım o deplasmandan bu seyirciye karşı puan almak önemli bir işmiş, bugün farkettim. Deli gibiler ama maç sonu Ertuğrul sağlam'a ve Bursaspor'a tezahürat yapacak kadar da centilmenler. Değişik adamlar vesselam...
Son söz:ben yerimi buldum aga :) Loca adamıyım ben Blanka ;)

Hiç yorum yok: