1 Ekim 2011 Cumartesi

Merseyside Derbisi


Hayatımda farklı yerlerde, farklı durumlarda maç izledim... Stadları bir kenara bırakırsak; tahta sandalyeleri olan pis kahvelerde (üstelik öndeki adamın kalın ensesinden maçın çoğunu sağa sola kafa sallayarak izleyerek), sinema salonlarında, hd projeksiyonun beyaz badanalı duvara yansıltıldığı lokallerde... Yani bir futbol aşığı olarak her yerde izledim ancak hiç "off-tube" te maç izlememiştim. Geçtiğimiz cumartesi günkü derbiyi bir tv kanalının maç anlatım odasında izledim. Farklı bir deneyimdi... Biz evde ya da başka bir yerde maç izlerken, maçı anlatan spikerlerin o sırada neler yaptığını bilmiyoruz! İlk izlenimim 106 ekran bir tvye bakarak maç anlatmak kolay değilmiş!

Maçı sorarsanız: Suarez ve Atkinson! Suarez gibi yıldız bir futbolcuya öyle yalandan yere atlayıp, hakemi aldatmak yakışmadı! Atkinson da bu "fair play" dışı hareketi cezalandırmayarak, Everton'la oyuncuya çıkardığı kırmızı kartla derbiye darbe vurdu. Maç 11' e 11 oynansaydı, skor daha farklı olabilirdi...

Son olarak, dayıoğlu Gerard bu takımın hakikaten ruhu, oyuna girince skor Liverpool rehine dönüverdi. Her şey bu kadar basit ve futbola ait...

Hiç yorum yok: