14 Haziran 2010 Pazartesi

Gün 4: Portakal Eskisi Kadar Turuncu Değil


Günün ilk maçı belki de en keyifli maç olarak beklenen maçtı 4. günde ama nerdeyse en sıkıntılısı olmuş olabilir. Hani hep pozitif futbolla bildiğimiz Hollanda gitmiş, başka saçma sapan bir top oynayan takım gelmiş.Portakala hormon bulaşmış aga. Danimarka şanssızdı. İlk yarıda biraz daha şansları olsa puan alabilirlerdi olmadı.



İkinci maçta ise çok şey beklenen Kamerun Japonların karşısına çıktılar ama ilk yarın boyunca hiçbirşey üretememeleri ilginçti. Ki bunda Le Guen'in rolü çok fazla. Emana ve Geremi'yi kenarda tutarak. İlk yarı boyunca sağlam duran Japonya Honda ile kazandı. Çok büyük avantaj elde ettiler bence.



Üçüncü maç ise benim beklediğim maçtı. Azzuriler sahaya çıkıyordu. Onlardan beklentim hiçbir zaman çok iyi futbol değildi ama yaratıcı oyuncu eksikliği çok belliydi. Bence Di Natale baştan oynayabilirdi. Pepe'yi çok beğendim. Paraguay'a gelirsek eğer, çok sertler hem topa hem rakibe. Ama gruptan çıkarlar diye düşünüyorum.


-Blanka'dan aldığım bu postun pasını ben de gollük vuruşlarla değerlendirmeye çalışayım.Ben de başlığı;"Hollandalıların Bu Sene Total Futboluna Bir Şeyler Oldu" diye atacaktım. Hollanda'yı bir maçla yerin dibine sokamayız elbette. Ben biraz Danimarka eksenli bakayım olaya... Danimarka her ne kadar bugün hücum eksikliği ile yorumcular(!) tarafından yerden yere vurulmuş olsa da; Hollandayı ortasahada iyi durdurdular ve kanatları iyi çalışmayan bir Hollanda'dan az kalsın puan alıyorlardı. Elia oyuna girene kadar, etkili kanat organizasyonu yok diyebiliriz. Kuyt Liverpool'da o bölgeyi iyi kullanmasına rağmen bugünkü maçta çok etkisizdi. Robben'i çağırıyor Hollanda'nın bu vasat futbolu,bunun başka açıklaması olamaz! Gelelim Danimarka'nın etkisiz olduğu iddia edilen hücum yönüne... Bir takım düşünün topu ileri taşırken ters kanada, havadan 40-45 metrelik mesafeye rağmen ayağa top atabiliyor ve siz sayın yorumcular bu Danimarka'nın hücum gücü zayıf diyorsunuz. Beyfendiler o eksiklik, forvet eksikliği olmasın sakın! Oyunu iki yönlü oynayabilen adamlara sahip bir Danimarka'yı, Avrupa'nın sadece defans yapabilen takımları seviyesine indirmeniz pes doğrusu!
-Gol Agger'e yazılmış. Fifa böyle açıklamış. Top adamın sırtına çarpıyor bu nasıl iş ben anlamadım!
-Fransız hakem Hollandalıların, direkt bileğe yönelik faullerinin çoğunu kartsız geçiştrdi. Bu tip fauller denk gelse adamı 2-3 ay topa vurduramayacak sakatlığa yol açar. Bu Fransızları bugünlerde anlamak mümkün değil!

Hiç yorum yok: