17 Haziran 2010 Perşembe

Gün 6:Almanya'dan Sonra Şili




-Dünkü 3 maç içinde en zevkli geçen maç, tek gole rağmen, Şili-Nonduras maçıydı.Şili hucümcuları buldukları pozisyonlarda bencil davranmasalar maç farka giderdi. Honduras'ı aylar önce İnönü Stad'ında Türkiye'ye karşı oynadıklarında izlemiştim ve oyunlarını dünya kupası için uygun bulmamaıştım. Dün de öyle oldu...Bana göre en fazla 1 puan alır ve elenirler.
-İspanya'nın Avrupa Şampiyonu ünvanı olarak geldiği kupada, ilk maçında İsviçre'ye yenilmesi tabii ki şok etkisi yarattı ancak kaçırdığı pozisyonlara baktığımızda sadece dün futbol ilahları yanında değildi diyebiliriz. İsviçre'nin elindeki malzemeyi, Morunhio taktiği ile sahaya sürmesinden başka çaresi de yoktu İspanyollar karşısında. Bakalım diğer maçlarda oyun şablonları nasıl olacak?
-Güney Afrika ev sahibine yakışmayacak şekilde çabuk elendi turnuvadan.Vuvuzelaya lanet okuyanların bir cezasıdır belki,kim bilir...
-Suarez'i keşfeden (!) Sakallı Ömer'i tebrik ediyorum. Adam 49 gol atmış bu sezon Ajax'ta, sen yeni keşfediyorsun turnvada... Bravo! Bir de bu turnuva iyi ego yapmışın, oyuncuların pasları,gollük vuruşları ile dalga geçmeler falan filan. Amerika'yı yeniden keşfetmeler. Ne kullanıyorsun bu ego için merak ediyorum. Ben de içicem :)

Hiç yorum yok: