27 Eylül 2008 Cumartesi

Derbi Haftası

Hafta içi oynadığımız için haftasonu Lüleburgaz maçının olmadığı bir haftasonunda Avrupa'da derbi haftası yaşanıyor.Biz bazı teknik nedenler sebebiyle bazılarını ya da birçoğunu izleyemeyeceğiz ama hiç olmazsa pazar akşamı oynanacak olan Derby della Madonnina'nın son yarım saatini seyretme şansımız olucak.(21:00da Galatasaray-Konya maçı var.)
Benim blogu takip edenlerden ricam bu maçlarla ilgili tahminlerinizi yorum kısmına yazmaları.Özellikle Tierra'nın tahminlerini merak ediyorum.
Derbi Haftasonu:
27 Eylül 2008 Everton - Liverpool FC
28 Eylül 2008 AC Milan - Inter Milan
28 Eylül 2008 Benfica - Sporting Lisbon
28 Eylül 2008 Espanyol - Barcelona

Postu ben attığıma göre ilk tahminler benden gelsin,
Everton-Liverpool (2)
Derby della Madonnina'da ise Milan kazanır derim.
Benfica-Sporting (1)
Espanyol-Barça (1)

Keşke bu maçları izleyebileydik...

2 yorum:

tierra dedi ki...

liverppol maçına postu geç gördüğüm için yorum yapmak imkansız zaten maçı kırmızılar almış :) benfica yener gibi geliyor, italyadan beraberlik bekliyorum tam mourinholuk maç! ve son olarak barça diyorum. sempatim var kardeşim napayım :)

blanka dedi ki...

4te 3tuttu :D
bi barça yenerek beni terse yatırdı.