11 Eylül 2008 Perşembe

Yorum KRAL'ı!


Dün gece maçla ilgili yazıyı tierra sağolsun yazdığı için ben maçı bizim için daha da çekilmez hale getiren bu adam için yazmak istedim. Öncelikle şart mıdır yani illa birini yorumcu çıkarmak? Böyle bir adam getiriyorsanız bari yanına maçı anlatmaya adam gibi birini koyun. Yok ama illa ki televizyon başındakilere eziyet çektirtçeksiniz. Geliyoruz maç içinde kendini tarif ettiği şekliyle Penaltı Kralının muhteşem yorumlarına;

-10.dakikada ortada herhangi bir Belçika atağı yokken takımı beğenmeme
-dakika 12 Ayakta kalan tek adamımız Tuncay!
-Emre oynamazsa işimiz zor(Adama sorarlar Emre en son ne zaman top oynadı diye? Bu takım Avrupa 3.sü olurken bu Emre efendi hangi maçta oynamış?)
-ben penaltının kokusunu alırım, tanırım ben penaltıyı!(hadi yaa)
10 dakika içinde kendi ile çelişmesinde sıra;
-Orta yaparsak gol atarız
-Top yere inerse pozisyona giriyoruz
-Arda,Kazım herkes kanada gitsin
-defansları yan topta bocalıyor
-defansları uzun boylu oyunculardan kurulu geçemiyoruz(be adam görmüyor musun Kompany ile Van buyten'i?)
-3değişiklik yapılmışken F.T oyuncu değiştirmeli diyen de sensin!

Ee ben ne anladım senin yorumculuğundan, futbol bilginden!

Ayrıca sol bekte oynayan Çağdaş'a takmasına gelelim; evet çocuk çok ileri çıkmadı ama bu sana maç daha başlamadan bitene kadar Uğur diye beynimizi kemirme hakkını vermiyor be adam!


Türevlerini de al git hayatımızdan!!!

1 yorum:

tierra dedi ki...

ben en çok herkes kanada gitsine bittim... yallah yallah herkes kanada :D puaghhhhh