25 Eylül 2008 Perşembe

''MUTLULUGUN GEC KALABILME IHTIMALI MEVCUT vede HAT SAFHADA''


simdi bu basligi bir rap sarkisindan aldigim icin cok agir tepkiler olcak biliyorum ama biraz konsepte uydurursak, yaklasik 8500km uzakta yukaridaki fotolara tamamen ters gunlerdeyim....hani gitmeden birde raki icememistik, beni bir ruzgar aldi goturdu zaten az cok biliyorsunuzdur yanii okul ve amerika haric buraya gelirken bir sebebim daha vardi. hani su raki sofralarina bayirda biralara hep konu olan klasik mevzu, ASK yada ILISKI yada KIZ meselesi.....hanii buraya geldim sikayetci degilimde, donmeme biraz daha var ve burdada daha beceremedigim cok seyler var....yani basliktada dedigim gibi araliga daha var, donmeme daha var, burdada sonuclanmamis uzayan cok sey var....mutluluk henuz ne burda ne de orda...yani biraz gecikcek ama genede BIR IHTIMAL DAHA VAR

3 yorum:

tierra dedi ki...

"Umut'un içinde mut varsa
Umutsuzluğun da içinde umut "

böyle diyordu şair! ve sen şairimin kim olduğunu iyi bilirsin!

ve ben bu yazının sonuna gelene kadar yazıyı tülü yazdı zannettim ve yazanı görünce, hayattaki ironiye bir kez daha şapka çıkardım...

blanka dedi ki...

Tierra öyle dediyse bende şöyle cevap vereyim;
Güzel günler göreceğiz,Güneşli günler!
Eline sağlık!

onur dedi ki...

umutsuzluk demiyimde sabirsizlik, 8 gundur yoktum...o yuzden gec yaziyorum gerci ben hep gec kalirim:)) sairi iyi bilirim, mucadeleyi cok daha iyi bilirimde, belirsizlige care bulamadim...yanii su kiz meselesinde kazanip kaybettigim belli olsa ikisinede cozum var bende ama bu belirsizlige care ne olur bilmiyorum...sert cikislar yerine yumusak gecisler deniorumda sanirim vakit daraliyor, yana pas degil savunmayi ileriye cikarmak icap ediyor...