16 Aralık 2008 Salı

Closer


En son Kütahya dönüşümde, Burgaz'a geçmek için Bakırköy'de buluştuğumuzda vermişti filmi Volkan. Seyretme abi dedi. Daha sonra Kiev-F.Bahçe maçını evde seyrettiğimiz akşam filmin sahibi comche'de izleme dedi.
Ben ne yaptım? Kalktım, o havaalanı bana herşeyi tekrar hatırlatmışken izledim...
O kadar yaşanmışlık var ki o havaalanında! Düşündükçe, oraya adım attıkça farklı bir ruh hali geliyor. Dış hat, iç hat farketmiyor...
Heryer anı dolu...
Ama ben ne yapıyorum kalkıp saçmasapan bir film izleyip Volkan'dan kalan Binboa'yı bitiriyorum, ardına Yaşar çalıyorum.
Filmden alıntı yaparak bitirmek lazım yoksa daha da uzar gider...
Gitmesin artık. Uzamasın.

-Geçmişten nefret ediyorum.Gelecekten nefret ediyorum.Geriye ne kalıyor?

I can't take my eyes over you...

Hiç yorum yok: