4 Aralık 2008 Perşembe

Hertha Yedek Kulübesinin Akıtan Damı

Lucien Favre'nin her ekrana getirilişinde , tam oturduğu yerin üstündeki damdan(!) yere akan sulara baktım bir de sahada oynanan oyuna... Herta bizim gibi sorunları olan bir takım görüntüsünden başka bir şey değil bana göre... Voronin, Dardai,Kacar bunlar forveti besleyebilen topçular üstelik önlerinde Panteliç var! Bu takım nasıl 65 dakika top oynayamaz? Cevap:Galatasaray ortasahasına Topal geldi! Barış eh işte ama ben Ayhan'ı aradım işin açıkçası. İleri dönük daha isabetli toplar atıyor Ayhan... Şu 65 dakika hadisesi Galatasaray'ın hemen hemen her maçında gözüme çarpıyor. Sanırım bu takım iyi çalışmıyor! Bir şey çıkmayacağı belli olan Herta'yı ininden çıkarıp son dakikalarda sıkıntı yaşanmasının başka bir açıklaması olamaz! Lincoln ve Arda bu ikisi bir arada aynı randımanla oynasalar, değişik maçlar izleriz ama nerde bu ikililer Galatasaray'da? Yıllardır göremiyorum...
Skibbe bana göre gene yamulttu büktü çok afedersiniz sıçtı batırdı. İkinci yarı yorulan takımına müdahalede yine geç kaldı. Topları ezen Baros'un yerine Nonda girdiğinde maçın rengi zaten belli olmuştu. Teknik adam kredisini kim soktuysa Türk futboluna tebrik etmek gerek o kişiyi! Yarınki gazetelerde illa bahsederler bundan...
O da değil de bu Lincoln neden kaptan çıktı? Biri açıklasın bana o pazubandı...

Not:İtalyan kalecilerine işte bundan hastayım! Kacar'ın şutunu kurtarıp oyunu çeviren De Santics... Ben kalecinin zeki çevik aynı zamanda İtalyan olanını severim.

5 yorum:

comche dedi ki...

Skibbe için hakan ünsal tipi yorumlar

blanka dedi ki...

futbolun romantik yorumcusu comche... :)

tierra dedi ki...

nasıl yani? anlamadın ben comche'yi? :)

comche dedi ki...

anlamıyacak bişey yok aslında
hani Einstein demiş ya ''ön yargıları parçalamak atomu parçalamaktan zor'' , işte o hesap Skibbe ye yapılan
Adam ne yapsa yaranamıyor
golden önce adam değiştirse makine gibi işleyen takımı bozdu diye eleştirilirdi muhtemelen iki uçu boklu değnek yani

tierra dedi ki...

Gürcan Sikibbe'ci olmuş vay be!!!