7 Aralık 2008 Pazar

Tepecik'i Yendik Güneş Açtı


LÜLEBURGAZ-Tepecik=2-0

Başlık yaratıcı Burgaz taraftarından... (Beşiktaş tribünleri kadar olmasa da Burgaz'da bireysel tribün yaratıclığı baya iyidir.) Yağmurdan dolayı ilk 5 dakikada zemin bitti. Ağır sahada mücadele etmek zor iş ama üstesinden geldik. Bana göre de sezonun en iyi mücadelesini verdiğimiz maçtı. Burgaz çocuğu Tolga'nın ilk kez yedek çıktığı maçta, taktiğimiz 4-3-2-1'di. Blanka'ya oğlum biz Barça mıyız diye sorduğumda bir şeyler söyledi ama anlamadım. Gol atacağımız belli olduğunda 15 dakika geçmişti. Tepecik'in oyuncularında fizik yok. Sıfır! Buraya kadar nasıl geldiklerinin cevabı da sanırım, kendi sahalarının suni çim olması. Erçağ son haftalardaki performansını yine gösterdi ve 2 golü de o attı. Onun attığı goller kadar bugün çok iyi pas alması da maçın başka bir yanı oldu.
Çok kolay sarı kart çıkaran bir hakemin yönettiği maçta, kırmızıyı gören taraf biz olduk. Talha ilk yarının uzatmalarında ikinci sarıdan kırmızıyı gördüğünde eyvah dedik. Ama korkutuğumuz başımıza gelmedi.İkinci yarı oyuna giren Başar çok iyi oynayınca,10 kişi oynamamız sorun olmadı.İkinci gol geldiğinde iş bitti. Ondan sonra çamurlu zeminde kaymalar,atlamalar,sektirmeler... Yorgunluktan bittiğimiz dakikalarda da, Tepecik'in maçı çevirebileceklerine inancı kalmamıştı zaten.
Bir paragrafı da iki stoperimiz Gökhan ve Hakan'a açmak gerek. Sezon başından bu yana çok iyi ikili oluşturdular. Canla başla mücadele de cabası. Topu oyuna sokmada başarılılar. Zaten puan kayıpları yaşadığımız haftalarda ortasahamız yerlerde süründüğünden oldu kötü sonuçlar. Ama bu stoperlerimizle bize karada ölüm yok!
Maçın kaybedeni ise, Lüleburgazspor'un başkanı... Tamam önemli bir galibiyet aldık ama senin ne işin var maç sonu sahanın içinde, topçularla horon tepmekte? Trakya'da horonla sevinerek tarihe geçtik!(Lazut başkanınız olunca böyle oluyor demek ki? O da ayrı bir şey ya, neyse ben bir şey demiyorum.) Yalova'yı yenince de roman havasında göbek attık. Arka arkaya 3 mağlubiyet aldık...
İyi bayramlar...

***

Tribünden inciler:
"Oğuz Sarvan görsün seni!" (Tahta tribünün önündeki yan hakemin verdiği her olumlu karardan sonra...)
Gerisine Blanka devam eder

12 yorum:

neretva dedi ki...

Başkan bu kadar oynamayı seviyorsa biz kendisine bolca düğün buluruz. Bugün gelemediğim için çok üzüldüm. Arife yaktı bizi.

tierra dedi ki...

Yıllardır Lüleburgaz'da yaşıyor gitmiştir heralde düğüne derneğe... Önemli değil arayıp sorman bile yetti bizim için :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Son dakikalarda taş tribüne davulla zurna geldi. O meşhur tepecikli, menemenli mi nerden ananın şeyindensin şarkısıyla göbek attı bizimkiler:)

Sonra Tepecikliler taş yağdırdı bizimkilerin üstüne. Karşı taraftan ek bilgiler olsun. Hakem çok yanlıydı. Erçağ'ın aşırtma vuruşunda kaleci topu elle kesti herkes gördü ama veremediler.

Tuhaf iş bunlar.

neretva dedi ki...

Siz birbirinizle tanışıyor musunuz onu deyin yahu? Ben demesem birbirinizden haberiniz olmayacak. Gidin 3'ünüz biralama yapın. Masaya da bir şişe benim için koyun. En sonunda paylaşırsınız racon gereği.

tierra dedi ki...

emre'ye sordum o da tanımıyormuş! sanırım yaş farkı var :)

Unknown dedi ki...

ayrılda gel burgaz...

blanka dedi ki...

haftaya da kazansınlar Oyak'ı yendikleri gün bende 'yorganda kene var' adlı eser eşliğinde katılacağım kendilerine...
hay beygirler tepsin sizi...

neretva dedi ki...

Sinan Yılmaz galiba kardeşimizin adı...Kızanlar daha hiç bir akrabaya çıkamadım. Saat 14:30. Bizim küçük yiğenleri dizginleyemiyorum. Odunu yiyecekler az kaldı. Az çekinirler benden bereket ama bugün sırnaşmaları had safhada. 2 büyük cin 2 likör temizdir. Yarısı da kız. Mutfakta gizli gizli piyizdeler. Kızılcık sopası hazır beklemede. Az kaldı, gereğini yapacam. Yapacam ve bütün Havsa'ya reklam olacaz. Bu halde kimi götürecem ziyarete bilemiyorum.

tierra dedi ki...

aman abi tut kızanları :)

blanka dedi ki...

bayram ziyaretleri bitti bende bittim :)

Adsız dedi ki...

@Nevetra
Hocam ben yaklaşık 1-2 aydır sürekli takip ediyordum Trakya ateşini... Fakat pek yorum yazmadım tanışma fırsatımız olmadı. Doğrudur yaş farkı olabilir arada. Bende çıkartamıyorum. Belki görmüşlüğüm vardır...
Ben cuma gecesinden beri her gece Görsel'deydim. Görüşüp içebilşiriz tabi neden olmasın :)

İçki bu sana...

Saygılar beyler.

blanka dedi ki...

cumartesi akşamı bi ara canlı müzik başlamadan önce girip canlı müzük başladığında çıktık Görsel'den :)
Trak daha cazip geldi şahsen...