6 Ağustos 2009 Perşembe

Her Manevraya Müsaitim Bu Aralar

Gün oldu mutluydum çok çok..
Hani varsa o yoksa bildiğin melekti
Gün oldu mutluydum çok çok..
Dünyasa o cennetse o bildiğin çiçekti

Meğer iki kişi olabilirmiş herkes
Gözünü kaparken mutluymuş herkes
Öğrendim sakıncısı yok

Bildiğimin hiç önemi yok
Ama kalbin yerinde artık kalp yok

Her manevraya müsait bu halime üzülüyorum
çok üzülüyorum geri gelemiyorum
İlk günlerin güzelliğine gülümserken

Leyla da biz mecnun da biz hani aşktandık
İlk günlerin güzelliğine gülümserken
Yol sonsuzluğa bir yaşlanmaya heyecandandır .

Ben her manevraya müsaitim de bu aralar... Gemi miyim? Sokaklarda yürüyen serserinin teki miyim? Ya da aynı oyunu ikinci kez (bu seferki gerçek bir oyun değil ama) oynamaya hevesli birisi miyim? Ben her manevraya müsaitim bu aralar... Peki siz?

1 yorum:

tierra dedi ki...

blanka şunu okuduktan sonra derhal video ekle ben ekleyemedim çıldırdım... video ekleyince yazılar siliniyor, bir de üstüne üstlük gözükmüyor bir daha yazılanlar... hadi!

bak her manevraya müsaitim bu aralar :)