3 Ağustos 2009 Pazartesi

Hani Benim Fikstürüm

Ay sonunda başyacak bir ligin fikstürü, şu an itibariyle neden belirlenmez? Oysa aynı anda başlayacak 2.Lig'in fikstürü çok önceden belirlenmişken... 3.Lige yapılan bu üvey evlat muamelesini anlayamıyorum.Hem 30 yaş üstü oyuncular oynayamaz diye özel kararlar aldığınız bir liginiz olacak, öte yandan planlamasını yalap şalap yapacaksınız!
Soruyorum tekrar: Hani nerde benim fikstürüm?
Blanka'ya özel not: Edirne fikri bana yavaştan cazip gelmeye başladı. Köfte,ciğer,Selimiye... Of Of!

2 yorum:

blanka dedi ki...

hadi biz bi şekilde basıp gidicez ama bunun öğrencisi var altında arabası olmayanı var.
biliyosun bizlik bişey yok maç sonrası meriç kenarı falan bize eğlence çıkar işte :)

onur dedi ki...

vay meric kenari, yok ciger yok kofte, lan boyle fanatizme can feda be:))