16 Ağustos 2009 Pazar

Sami Yen'den Canlı Notlar




*Önce kişisel nottan başlayalım. Yaklaşık 10 ay sonra Ali Sami Yen'de olmak müthiş bir duygu. Aylardır görmediğiniz sevgilinize kavuşmak,onla öpüşmek gibiydi. Özlemişim...
*Rijkaard'ın kadrosunu duyunca şaşırmamak elde değildi.Blanka'ya mesaj attım ve sordum:"Rotasyon" dedi. Ancak milli maç dönüşü buna ihtiyaç vardı ama bu kadar farklı olacağını şahsen düşünmemiştim. Geri dörtlünün tamamı Ukrayna karşısında ter döktüğünden,defans kurgusu tamamıyla değişmişti. Eyvah savunmada aksıyacağız diye düşünürken, ortasaha aksadı.
*Ortasaha: Yorgun Arda ama o artık on numara oynuyorsa her maç sahada kalma süresi 90 dakika ile 75 dakika arasında olacak. Bu yüzden kondisyonunu ayarlama adına maç içinde aktif dinlenmeye geçti. Özelikle ilk yarı neredeyse sahada yoktu. İkinci yarı ise vitesi yükselltti.
*Barış Özbek. Çocuk musun anlamadım? O ikinci penaltı öncesi topu eline alıp, Kewell'a hareket çekip "ben atıcam" diye tutturman neyin nesiydi? Bu takımın penaltıcısı var Barış! Zaten o sırada tabela kalktı, kırmızı rakamlarda numaran yanıyordu.
*Ayhan'ın olmadığı bir ortasaha, tuzsuz yemeğe benziyor. Tat katıyor Ayhan bu takıma! Gösterişsiz ama bir o kadar da mücadeleci... İşte olgun yaşını yaşıyan bir futbolcu böyle olmalı.
*Kewell... Sadece üç nokta koyuyorum! Anlayan anlar zaten.
*Keita. Bir atak oyuncusu sürekli mi ileriyi düşünür kardeşim! Sen nasıl bir insansın. O ani dönüşler, çalımlar, bir anda topla hızlanıp atağa kalkmalar... Allah'ım nolur Keita'yı kasap futbolculardan koru!
*Kapalı tayfasının Eski Açık'a geçmesi sanki olmamış! Tribünler tek tabanca kalmış bana göre! Herkes Eski Açık'ta olunca, tezahürat döngüsü abuk subuk oluyor.
*Mor forma güzel değil ama şortu güzel! Yeni nesile (özellikle kızlara) tavsiye ederim. Lakers'ın mor-sarı şortu yerine Galatasaray'ın mor şortunu giyebilirsiniz! Tavsiye ederim.
*Denizli belki de 2 maç üst üste büyük takımlarla oynamanın acısını çekyor olabilir ancak böyle oynamaya devam ederlerse sezon sonuna kadar işleri çok zor!

Hiç yorum yok: