6 Ocak 2010 Çarşamba

İmdat Yine Mi Yol


Bir erkeğin hayatı boyunca 3 kabusu vardır bana göre. Erkekliğe ilk adım "sünnet", erkekliğe ikinci adım "askerlik" ve erkeklikle değil de hayatın başka unsurlarının,parçalarının bir araya getirildiği "evlilik"! İşte ben bu kabuslarımdan birinin ile hayaleti uğraşıyorum birkaç gündür, kadim dostlarımdan birinin yemin törenine gitmek üzere yarın Kütahya'ya yola çıkacağım ve nedense huzursuzum... Nedenini bilemiyorum, belki de bir askeri birliğin içini terk edeli 8 ay olmuştur ondan mı? Neyse her şey olacağına varır... Sanırım benim için önemli olan uzun yıllardır 5-6 saatlik otobüs yolculuğuna çıkmamam olsa gerek! Bir de 2002'de bir kez ziyaret ettiğim Kütahya'ya hayatımın 2. ziyaretini gerçekleştirecek olmam... Neyse her şey güzel olacak! Cuma akşamı görüşmek üzere...



Not: Evliya Çelebi Kütahyalı. Bunu biliyor muydunuz? İki bin iki ziyaretimden aklımda kalan en önemli şeylerden biridir benim için...

1 yorum:

blanka dedi ki...

bekliyoruz gardaşşşş :)