26 Ocak 2010 Salı

Sansüre sansür.

İsmi lazım değil -ki kendini bilir- bir kimse yüzünden bloga bir türlü yazı koyamıyorum. Nasıl bir kasabalıysa kendisi mahalle baskısını burda da bana hissettirdi. Sansüre sansür uygulamamı bitirip tekrar aynı konudan bahsetmek isterim.
Lüleburgazspor un yaratıcı taraftarı!!
Ünlem işaretleri yanlış anlaşılmasın, stad temizleyen burgazsporlunun kritiğini yapacak kadar terbiyesiz değiliz fakat stadın duvarında ki o "ayık ol tayfa burda" yazısının sebebini bilmek istiyorum; her hafta maçlara giden arkadaşları tarafından "evet bi daha ki maç seni de götürücez" diye kandırılan ve artık şehrinde olmayan bir kimseyim neticede.

Üstüne üstlük Beşiktaşlıyım!
Çileli bir yoldaşlık benimki..
Fena da Beşiktaşlı sayılmam da işte, bir aile ziyareti sırasında gördüğüm "ayık ol tayfa burda" yazısı sürekli olarak dört bir yanımı çevirmiş "çarşı" sloganını hatırlatıyor bana. Ki çağrışım da serbest değil, direk yönlendiriyor..

Tekel işçileri için ironik bir tepkiyle destek veren burgazsporlu o yazıdan neden rahatsız değil? Laf olsun beri gelsin taraftarlığı hissetmiyor mu kimse?
Otobüsle deplasmanlara taşınanlardan, kendi evinde takımını hiç yalnız bırakmayan taraftardan bahsediyorum.
Nevi şahsına münhasır olmak iyi değil midir? İyi değil midir diye neden sordum bilemedim bende. Değildir tabi. Saçmadır, zorlamadır. Ne bir mesaj verir ne bir ironisi vardır. Propaganda yapmak için vardır bu kelimeler, sözler, cümleler oysa. Mesajsız, ironisiz de olmazlar.

"ayık ol tayfa burda"

Nedir bu? Ben mi anlamsız buluyorum bir tek?? Evet olabilir, bir Beşiktaşlı olarak yaratıcılık çıtam da diğer taraftarlarınkine benzemeyebilir - =) - ama bu nedir yahu!!

...

Koca bir yazı Lüleburgazsporluları ötekileştirmiş, sanki ben Lüleburgazsporlu değilmişim gibi yazmışım! Sadece internetten, eşe dosta sorarak takip ediyor olabilirim ama burgazsporluyum!! Her maça gidemiyorum çünkü arkadaşlarım yalancı-emre,volkan:)-, kendim bir şey yapamıyorum çünkü artık şehir dışındayım ama taraftar olmama engel değil bu. Çözüm istiyorum.

Eğer ennn burgazsporlular o yazıyı ordan uçurmazlarsa kendi yöntemlerimle halledip yazacağım.

"Kapalının bir fikri var ve fikirler kurşun geçirmez"

Bir dost.

2 yorum:

tierra dedi ki...

kim kızdırdı len bu kızı? :) burgazsporlu olup ötekileştirmek kavramını aynı cümlede kullanmam her ne kadar ilginç olsa da beğenmedim ben orasını... neyin ötekileşmesi yok öyle bir şey! öyle olsa bu site varolmazdı bu suçlamayı kabul edemem ama haklı eleştirine de katılmadan edemiyorum... yaratıclık bu toprakların suyunda havasında varken o duvar yazısına benim de gözüm takılıyor çoğu zaman!

not: Götürcem ben seni maça... ben bizzat şahsen kendim :)

kıl dedi ki...

gazozdanprensesdeilim arkadaşım o yazı silindi die biliorum yada sadece tayfa burdası kalmış die hatırlıorum bu yazıları yazan kişiler istisna kişiler ama haklısın..