17 Ocak 2010 Pazar

Taşradaki Varlık Sebebim

İnsan ailesini blogda paylaşır mı? Ben paylaşıyorum bu gece... Özlüyorum çünkü! Onlar benim ara sıra gitmek zorunda olduğum taşranın varlık sebebi: Ailem! Bugünlerde olağanüstü zamanlardan geçerken biz, onlar destek oluyor bize! Ve eski fotoğrafları karıştırırken hepsinin gözlerinde gördüğüm ışıltıya hayran oluyorum bu gece, bu fotoğrafla... Bazen güzellik sadece bir andır, hissetmek 2 saniye sürer ama ölene kadar unutulmaz! Sizi seviyorum...
Not:Fotoğraf 2007'yi 2008'e bağlayan gece, sevgili annemin doğumgünü.

2 yorum:

blanka dedi ki...

sen gel yamin ederim ederim elimde taşla kovalıcam taşralı olarak :)

tierra dedi ki...

bırak bu işleri koçum! sen de şu gerçeği iyi biliyorsun ki, pehlivan ailesi Lüleburgazdan taşındığı an benim için Lüleburgaz defteri kapanacaktır! sadece bayramdan bayrama köye gidip mezarlıklar ziyaret edilecektir! o yüzden at elinden o taşları şimdlik :)