23 Ekim 2008 Perşembe

biraz rakı biraz bira önceydi

Ben biletix laneti ile cebelleşirken, Emre "biizm mahallede telefon hatları kesildi" tek umudumuz sensin dediğinde telefonda; sıçtık dedim içimden. Zaten sonra da bir ton sövdüm biletix'in verdiği her hata mesajında, sonra nasıl olduysa lanetin önüne sanal bir tanrı engel oldu ve elimde Olympiyakos maçına ait 2 eski açık bileti ile masanın başından kalktım.
Emre bugün geldi. Çantadan bir ufak düştü payımıza, 3 tek bana 3 tek ona... (Keyfi uzun tutalım dedim yoksa "saki" her zaman olduğu gibi bendim ve o ufaktan şöyle sağlam 2 duble çıkartmasını bilirdim)
Şimdi rakı keyfi bitti ve cila kısmına geçtik! he tabii arada Atletico-Liverpool maçına da baktık göz ucuyla. Maç için neler söylenebilir? İkinci yarı Atletico'nun hücum ettiği yarı sahadaki yardımcı hakem, resmen maçı katletti! Hani şüpheliyse oynat diyor ya UEFA, bu yardımcı hakemin kendisi şüpheliydi! Ayrıca Emre'ye sordum bu Riera kim? "Abi dedi bu adamın peşinden çok koştular,Espanyol'a onun için 11 milyon avro verdiler galiba" dedi. Hey Rafa, kusura bakma ama bu adamdan çok bulursun bizim ligde, hatta bana göre bildiğin düz topçu! Ama Gerard'ı dünya gözü ile izlemek çok keyifli. Ayrıca Aguero (ya da Tilevce Kun) niye yedek oturur ilk yarı anlamış değilim.
Yarın uzun bir gün ve gece olacak! Arayan olursa Taksim ve Sami Yen Sokak civarındayız... Bekleriz!

Hiç yorum yok: