10 Ekim 2008 Cuma

Onuncu Ayın Onuncu Günü


onuncu ayın onuncu günü
saat on buçukta yanmış mumum
otuzbeş yıl oldu
ihtiyar bir çocuktur güzel ruhum
okulu asıp oyuna kaçar bıraksan hala
ama çok düştü
incindi
yoruldu
dinlenmeli kalbim doğrusu
sen doğumgünü hediyem misin
diyelim ki hoşgeldin
peki beni çok sevecek misin
yoksa sen de her düş gibi
çabucak kırılıp dökülür müsün gözlerimden
gel tanışalım önce
ben kısaca fd
ama sen bana uzun uzun seni seviyorum de
ah ne az duydum ne kadar az söyledim
işte bu yüzden hiç durmadan
seni seviyorum de
şair çok iyimsermiş
yolun yarısına mı geldik
radyasyon neslindenim
biraz erken tükendim
hepimiz gibi
bir yer bul otur önce
ama yaralarıma dikkat et
gülüşlerim vardır elbet
önce gözyaşlarımı silmen gerekecek
budur
zordur
sevmek

Nice Yıllara Kardeşim!

1 yorum:

onur dedi ki...

ekim ayinda olmasa belki daha iyi olurdu....neyse ekimde gecicek:))

eywallah kardesim cok tesekkur ederim