23 Ekim 2008 Perşembe

Yaptiginiz Cezaya Girer Sizin....!!!!


ben burda iki gundur yorgan dosek atesler icinde yatarken, tribunlere uzak, rakiya hasret, istanbul'u dusunurken hergece, su yazdiginiz yazi ictigim antibiyotiklerin etkisini yok etti dahada hastalandim....kiskanmadim desem cok yalan olur, tamda burda deli bir kis gelmis odama kapanmisken hastalik sebebiyle, bunalima suruklediniz beni...bu yazdiklarimi yorum kismina yazcaktim ama belki anasayfada gorurde biraz utanirsiniz diye dusundum, olan var olmayan var arkadasim, maca gidebilen var gidemeeyenler var....

isin sakasi bir yana umarim raki esnasinda ''cezayir meneksesi'' dinlemissinizdir...afiyet bal seker olsun ikinizede, mactada iyi seyirler diliyorum....amerikadanda olsa maclari takip ediyorum bir sekilde izliyorum ama saniirim futtbolsmart yuzunden yarin izleyemicegim....simdiden basarilar

1 yorum:

tierra dedi ki...

dinlemez miyiz? :)
geçmiş olsun kardeşim. New York'a selamlar...