19 Ekim 2008 Pazar

SUPERCLASICO


Bu akşam 21:15te NtvSpor'da!

Gecenin bi yarısı Madrid derbisine şifre koyanlara sesleniyorum;
Bırakında adam gibi izleyelim şu maçı.

Maç tahminime gelince Boca, River'a göre çok formda ama hani bizde klasik bir laf vardır; derbilerin favorisi olmaz diye, çok doğru ama ben Boca kazanır diyorum.

maç sonu: Boca kazandı. İlk yarıda düğüne gittim izleyemedim anca ikinci yarıyı izledim.İlk yarıyı bilemem ama Boca'nın maçı alacağı belliydi. 10kişi kalmalarına rağmen kazandılar. Sanırım Riquelme farkı bu olsa gerek.Bugün gördüğüm ikinci saçma sapan kırmızı karttı Hugo İbarra'nın kendini attırması.

Son olaraktan çok sevgili Bünyamin,
Hani hep soruyorsunuz ya futbolseverler hakemleri çok eleştiriyor diye, ben tv başında Lincoln'un attığı gole kırmızı kart diye sevinemezken, sen uyarılmana rağmen kart vermeyerek neden eleştirdiğimizi gösterdin.
Ayrıca Lincoln'un zaten kendini attırası varmış.Memleketine gider perşembeden sonra...

Hiç yorum yok: