31 Ekim 2008 Cuma

Habercilik Anlayışı...



Mustafa'yı daha izlemedim. Yarın izleyeceğim. Volkan yazarsa ordan öğreniriz.Ama bu akşam haber izlerken ülkeninin en güvenilir insanı seçilen Uğur Dündar haşmetmaapları(filmi izleyip izlemediğini belirtmedi.) belgesel hakkında yok Ata'nın gençliğini oynayan çocuk yunanmış yok Ata'yı sigara içer göstermişler,elinden rakıyı bırakmıyor göstermişlermişmişmiş... diye anlattı da durdu! Mış'la muş'la habercilik mi yapılır? Hepsini geçtim, ben de izlemedim belgeseli, ama belgesel bir bakış açısı belirtir ki Can Dündar ben Ata'nın insan yönünü göstermeye çalıştım diye anlatmış günler öncesinden. Sen ne hakla ulusal bir kanaldan bu şekilde mışla muşla yorum yapabiliyorsun?

Geçmişten gelen Can Dündar'a kişisel kinin vardır,olabilir ama oturduğunuz koltuk mış'ları,muş'ları kaldırıcak yer değil.İşin patronunun goygoyculuğu mu habercilik mi?

Ya adam gibi haber yapın ya da gidin bakın sosyete Halloweenn'i kutlamış, Eda Taşpınar ne giymiş bize onu anlatın...

Volkan'ın dediği gibi kaybolun şimdi gözümün önünden...

Hiç yorum yok: