18 Ekim 2008 Cumartesi

DEMlenmek Gerek



Gece yarısı öğrendik, Yaşar'ın beklediğimiz albümünün çıktığını. Emre ben hemen bulurum bu şarkıları dedi ve dediğini de yaptı! İndirmek uzun sürdü ki dinleyemedim ve ilk yorumu yapamadım.
İlk önce şunu söyliyim: Yaşar sevdiğim ender Adanalılardan biridir. Ve bütün şarkılarını neredeyse ezbere bilirim! Alkolün kollarına kendimizi bıraktığımız gecelerde, arabanın dandik ses sistemlerinden ne kadar alırsak o kadar keyif alırız ve hepimizin favorileri hemen hemen aynıdır! DEM, Divane,Esinirim ve Masal albümlerinin baş harfleri ve öyle denk gelmiş ki, bence bu 3 albüm yıllardır çok da güzel demlenmiştir. Efkarlı bir gece açıp dinlersiniz ve aynı tad kulaklarınızda dans eder. Hislerinize tercüme olacak birkaç değil onlarca şarkı vardır bu albümlerde. İşte DEM 12 yıllık bir müzik geçmişinin Yaşar'ın kendisi ile biz hayranlarının ortak ürünü.
Şarkıları zaten biliyorsunuz. Şunu söyliyeyim sadece benim gibi Yaşar'ın söz ve müzikleri kadar sesine de hayransanız, işte bu albümde o sesi fazlasıyla bulacaksanız.
Bu arada Amerika'ya selam çakarım umarım çoktan indirmiş ve dinlemeye başlamışsındır!

yine karşılırız dünya küçük aşkın büyük

6 yorum:

blanka dedi ki...

Öncelikle arabamın ses sistemi boktan değildir. :)
Daha sonrasında ise bu şarkılar...
ah bu şarkıların gözü körolsun...

onur dedi ki...

Amerika simdi bu sarkilarla cok sarhos olucak....belkide ilk kez dinleyenlerden olmustum rumelihisari konserinde ama iste o gece baslamisti aslinda benim bu anlamsz mucadelem...bu DEM bende baska yeri olan bisiy artik, o konsere gidelim die gelen bi msjla baslamisti hersey, o konsere O'nun gelmemesiyle bitmeliydi...ben bitirmedim...mucadeleyi baska yere tasidim, o gunden sora kazandigimda oldu ama sonucta bi yerde gene kaybettim...simdi donup bakiyorm 3 aylik hikayeden bana kalan en buyuuukkk ARTI o konseri onlerden izlemek ve bu sarkilarla bir kez daha kendime gelmek olmus...ADANALILARLA bu ara fazla mesaideyim ama hic biri yasar gibi beni anlamiyor...

''Hani kahramanlar gibi sevecekken seni, MASAL bitti'':))

not: bu arada yeni alternatiflerde olusmadi degil, enteresan seyler oluyor bilginize

blanka dedi ki...

imdat yine mi kar...

yaptığın cezaya girer senin.

Adsız dedi ki...

lan şentürk masal benim şarkım alıntı yapma gavur ellerinden

tierra dedi ki...

len olm senin arabanın ses sistemi dandik :) kasetçalarınsa Allahlık :)

blanka dedi ki...

kasetçalarımda sıkışan adamın dandikliğindendir o.

seni yar diye koynuma aldığımdan beri korkardım gideceğinden...