7 Kasım 2008 Cuma

Burgaz'da Lokal Akşamlar

Gündüz uyanamama ya da uyuyamama sendromu sayesinde uyandığımda saat 19:00dı. Sözde comche'yi iş çıkışı alıp tepelerden şehrimize bakıp arpa suyu içicektik. Neyse uyandıktan sonra aradığım commondantem lokal olsun buluşma yerimiz, maçı da orada izleriz dedi.
Maç için lokale ulaştığımda kendilerini formunda buldum.(Bu çocuğa sigarayı bırakmak yaradı.)Espriler ve arpa suları gırla gidiyordu. Maça kadar Akıllı tv. ve kuzenlerle yapılan muhabbetlerle saati 21:30 yaptık. Bangır bangır müzikten sonra kulağıma arkadan arkadan gelen Ömer Üründül melodileri çokta koymadı. Hele sahada bulunan beyaz formalılar o kadar güzel oynayınca, arpa suyu da aktı gitti zamanda... Sahada hoşuma giden Galatasarayla beraber sahadaki sarı kırmızı futbol topuydu.(topu gördüğüm anda bu maç bizim dedim.) Devre arası oynanan sigara kutusu yan gelirse,dik gelirse oyunu eğlenceliydi. Gecenin sonunu getiren Karan kaptana sevgilerimizle...Biz geceyi tepede bitirdik... Ama siz...
Pazara Kadıköydeeee....


Eusebio'nun önünde bu takımı yenmek bence çok anlamlıydı!

2 yorum:

tierra dedi ki...

o sarı kırmızı topa ben de takıldım...
ve rakı eşliğinde galatasaray başka oluyor...
comche'ye mesaj :p

Adsız dedi ki...

bir futbol sever olarak sizi yanlı yayın yaptığınız için kınıyorum...