2 Kasım 2008 Pazar

Halloween Çoşkusu


Tamda sosyete halloween'i nerde kutlamis haberleri baslamisken, Amerika'dan bildiriyim istedim.....Kasabasindan sehrine inanilmaz bir kiyafet sov vardi, FBI ajani kiligina giren kizlardan, hemsire fantezilerine ne biliyim holiganindan film kahramanina cok cesitli insanlar gordum....bizim turklerde fena ayak uydurmadi aslinda, ben bile bir ara acaba diye dusundum yani kiyafet alsam mi diye ama ben bana yeterince degisik bir hareket yaparak ARMIN VAN BUUREN canli performansa gittim ve inanin trance muzik hastasi oldum....cok elestirdigim cok anlamsiz buldugum bir muzik turunun beni sahne sovlari dahil bu kadar etkileyicegini hic dusunmemistim...COLLATERAL filminin saygidan daha once PAUL OAKENFOLD a gitmistim ve eglenmistim ama dun gece niye OAKENFOLD dj listlerde 14 uncu ARMIN VAN BUUREN 1 inci cok daha iyi anladim....bu adam hindistandan japonyaya muthis bir turneye cikiyor acaba christina aguilera yi o sapsal programa cikaran yapimcilar neden ulkemize boyle bir adami davet etmezler yada bu sansi vermezler ilgili insanlara hic anlamayacagim....TIESTO defalarca getirildi, yani TIESTO suan 2 numara olsada birinciyken geldi, bu demekki bu kadar zor degil aslinda bu organizasyonlar fakat nedense insanlarin modasi biraz gecince ulkemize davet ediyoruz bu da benim canimi SIKIYOR...cunku artik ucuncu dunya ulkesi imajini kabullenmemiz lazim, eger adam zirvedeyse onu zirvedeyken davet etmek, gozden dusmesini beklememek lazim....herneyse alakasiz bir konuyla giris yaptim ama onumuzdeki donemde bu tur organizasyonlari gormek istiyorum, mesela bir MADONNA olmeden izlenilmeli hemde ISTANBUL'da....neden olmasin ki?.....bu arada ek bilgi dj listlere cok yeniyim ama son siralama 1)ARMIN VAN BUUREN (A state of trance diye yeni albumu cikti)
2)TIESTO
3) PAUL van DYK.....ki kendisi bence 1 numara olmali....umarim onuda 5 aralikta izlicem....

TRANCE deyip gecmeyin, bir garip dunyaymis:))

2 yorum:

blanka dedi ki...

sen bakma sosyetenin kutladığına aramızda da var halloween kutlayanlar ;)

tierra dedi ki...

ben kutlamadım ... kutlayanları esefle izledim... ve tr'de çok sakil geçti... ya maske takmıplar ya cadı şapkası... :)