11 Kasım 2008 Salı

Quantum of Solace


İtalya,Haiti,Avusturya ve Bolivya ajanımız yine yollarda... Aston Martini parçalaması ise filmin başında beni mest etti! Güzelim araba paramparça ve Bond'un elinde bu sefer süpersonik araçlar, aletler ve otomobiller yok! Varsa yoksa bir cep telefonu ve ona merkezden yardımcı olanlar...
Çevre sorunlarına eğilen bir film ama bir macera filminden beklendiği kadar. Çok da abartmalarına gerek yok çünkü bu siyasi ya da politik bir film değil! Ama kapitalizmin güç ve çıkar ilişkilerine de dokundurmadan geçmemişler.
Bond kızı Olga Kurylenko... Ukraynalı kızı fantastik bir kıza dönüştürmüşler. Filmde annesi Rus babası Bolivyalı bir ajanı canlandırıyor. Ya çok iyi bronzlaşmış ya da film boyunca sürekli krem sürmüşler suratına...
Ve Daniel Craig... Askeri bir ajan gibi oynuyor oysa Bond karakteri bedeni kraliçeye ruhu özgürlüğüne adanmış bir karakter. Ve bence bunu yansıtan tek adam Sean Connery. Üstüne tanımam!
Son olarak quantum of solace'ı teselli zerresi diye çevirirsek, çok komik olur.

3 yorum:

blanka dedi ki...

sarışından bond olmaz arkadaşım...
işin şakası bi yana Sean Conneryden sonra hepsi eğreti durdu.
Keşke bond kızı hep Eva Green olsa...

onur dedi ki...

ben daha izleyemedim ama sarisindan bond olmaz diyemem...daniel craig bence basarili....yanii o senseless mod u verebiliyor,o acidan bu filmdede iyidir umarim...bond kizida hep HALLE BARRY olsa:)

tierra dedi ki...

Keşke bond kızı hep Ursula Andresss olsa...
2.favorim de Sophie Marceau'dur :)

ve evet emreye katılıyorum sarışından Bond olmaz! nasıl sarışından Malkoçoğlu olmayacağı gibi :p