25 Kasım 2008 Salı

Demoralize Haller...


Daha ilk golden sonra o 5 dakika önce oynadığın futbolun nolduğunu hatırlamazsan normaldir yenilmek. Bu kadar mı pamuk ipliğine bağlı bu iş? Milyonlarca dolarları alırken, asgari ücretle yaşamaya çalışanların iş ahlakının 10da 1ini gösterememek nedendir?
14milyon avro verilen adam neden sağa sola koşunca alkışlanır? Golü atacağı an ne arıyorsun sol açıkta?
Belki benden detaylı ya da tarafsız bi Fenerbahçe yazısı çıkmaz ama Kazım'ın golü attıktan sonraki hali bana Fenerbahçe'nin bu sezonunu özetledi...
Yanlış hatırlamıyorsam aynı golü geçen sene ya Psv'ye ya da CSKA'ya atmıştı Kazım. Bu senin yapabildiğin bişey. Neden laubali bir şekilde arkanı dönüyosun? Kendine neden inanmıyorsun?
Benim gördüğüm bu sezon ki Fenerbahçe, Kazım'ın golden sonraki halidir.Ama dedim ya ayda yılda bir Şampiyonlar Ligi maçı izleyerek yorum yapmak sağlıklı değil.
Umarım yeteri kadar objektif bakabilmişimdir.

Ertem Şener için herhangi birşey konuşmak istemiyorum.

En baba Kazım...

not:Koreo fotolarını daha yeni görebildim. Don't give up the fight demiş Ck ve Unifeb. Sahadakilerle tam bir tezat...

Hiç yorum yok: