10 Kasım 2008 Pazartesi

Eskidendi Çok Eskiden


Psikolojik,travmalojik,lanet,uğurzusluk .... Her Kadıköy mağlubiyetini böyle mi değerlendireceğiz? Bıktım ben... İstatisklerde ilk golü atan kaybetmiyormuş. O da yalan olmuş maç sonu! Futbol bu istatistik kaldırmıyor. Ama Galatasaray'ın kaldıramadağı bir şey de var. Mücadele... Antep ve Benfica usta ayaklara sahipti ama mücadele gücü yüksek değildi. Dün Fener de usta ayaklar yoktu mücadele vardı. Zaten maçın da futbol adına söylenebilecek tek yanı da bu! Gerisi yorum tepiklemek olur gazate sayfalarında, ekranlarda,Adalarda,Modalarda...

Gürcan'la karar verdik maç sonu bayırda mağlubiyete içerken. Seneye Kadıköy derbisini izlemiyoruz. Çıkacağız bayıra. Telefonları falan her şeyi kapatacağız. Sessiz sessiz içip maç sonu aşağıya bira takviyesi yapmaya gittiğimiz yerde kim gelirse önümüze ilk maçın sonucunu öğreneceğiz. Ondan sonra ya sevinçten ya sinirden içmeye devam ederiz...
Gelelim yazının başlığına. Maçla doğrudan ilgisi yok. Ama ben çok sıkıldım artık şu turunculardan,siyahlardan,süt mavilerinden. Kardeşim bir futbol takımı kendi renklerini taşımıyorsa üzerinde, giydiği formanın tarihini bile unutur. Dün gece yukardaki fotoğraftaki gibi giyilmiş ve oynanmış derbiler. Madem 100 yıllık derbi, madem bir klasik. Peki Galatasaray'ın üzerindeki turuncu ne? Biz Hollanda mıyız? Neyiz biz? Nerde o koyu sarı ve vişne çürüğüne kaçan kırmızı... Uğur getiriyormuş da mış da miş de... Yılların geyiğidir Türk futbolunda. Şİmdi uğursuz geldi napacaksınız? Israrla ve inatla sarı-kırmızı parçalı formayı Ali Sami Yen'de ve rakip takımın renkleri ile örtüşmediği diğer stadlarda görmek istiyorum. İstiyoruz...

2 yorum:

onur dedi ki...

o turuncu forma nicin soyliyim, adnan polat dusunmus ki fenerliler sari ile kirmiziyi gorunce motive olup gaza geliyorlar....9 yildir mac vermiyorlar bize kendi ewlerinde, bari turuncu yapalimda hani bize bilenmesinler:)valla resmen ugurlara, yok dualara kalmissa olmaz...yorumlarina tamamen katiliyorum,derbi motivasyon ve mucadele isidir....istatistigi olmaz,form durumu viz gelir...dun sanirim cok iyi tecrube etti galatasaray bunu,herhalde ali sami yen deki macta ciddiyeti daha saglam tutarlar

blanka dedi ki...

göt baş sıkıldım...