24 Kasım 2009 Salı

Bazı Erkeklerin Rüyası:Makarna Bira Futbol




Tierra usulü domates soslu makarnayı maç başlamadan 10 dakika önce yaptım. Ve bir oturuşta mideye indirdim. O sırada Efes tombul şişe (İzmir fabrikasından) buzlukta 10 dakikalık iştiareye çoktan yatırılmıştı...


Bu Barcelona'yı Allah düşman başına vermesin kardeşim. Bu nasıl baskılı bir oyundur? Bu ne biçim oyunu istediğin gibi yönlendirmektir? Messi ile İbra olsa bu maç kaç yazar? 4-5 yazar herhalde...


Mourinho'nun birkaç yıl önce oynadığı bir reklam filmi vardı, ürünü hatırlamıyorum. Paşam maç taktiğini verirken şöyle diyordu: "Topu kanada aktar, ön direğe koş, bu kadar basit!" Bu gece İnter yıllar önce Mourinho'nun reklam kokan hareketlerini bile beceremedi! Barcelona çok iyiydi de, İnter bu kadar kötü ve organizasyon yoksunluğu içinde olmak zorunda mıydı?


İniesta ve Xavi bu takımın en iyi yardımcı erkek rolleri... Messi, İbra,Henry aktör tamam ama yardımcı roller olmasa bu takım bu kadar iyi oynayabilir mi? Bakınız: Arjantin'de Messi, İsveç'te İbra, Fransa'da Henry...


Ve Dani Alves... Her takıma gerekli böyle bir adam! Sabri keşke diyorum, cümleyi tamamlayamıyorum...


İkinci yarı Mourinho kasap Muntariyi oyuna alınca İnter adına kasapların sayısı 2'ye çıktı (maçın başından beri ona buna dalan Motta) ama ne çare, Barça istediği gibi tempoyu ayarladı. Maçı aldı götürdü.


İlker Yasin ile Rıdvan Dilmen'i bilmesem, futbolun felsefesini yazdıklarını, bu gece yazdıkları düşün ürününden parçalar okuduklarını sanırsınız... (Hatta Rıdvan Dilmen bir ara suç ve suçluyu konuşturma psikolojisine bile girdi!) Oysa Barça hayranlığından başka bir gazel okumadılar! Hangimiz değiliz ki... İlker Tahsin durur mu bir ara Rijkaard'ın ruhunu dolaştırdı Nou Camp'ın çimlerinde... Neymiş efendim Pep'in takımı ile Rijkaard'ın takımı arasındaki en büyük fark disiplinsizlikmiş... Breh breh! Bu nasıl bir disiplinsizliktir ki, İspanya Ligi'ni şampiyon bitirmiş ve Şampiyonlar Ligi kupasını kaldırmıştır! Acaba İlker Hoca (feylesof havası katayım dedim) bugün kitabından okuduğu Cruyfuzim maddesinde disiplin maddesini nasıl açıklar bize? Hadi neyse...


Son olarak THY Barça'ya sponsor olabilirmiş... Bu doğru mu? (Hoş İlker Hoca(!) THY ile Türk milli takımını karıştırdı, gitti milli takımı Barça'nın sponsoru yapıverdi.)


Bazı erkeklerin rüyası işte böyle; yemek, içmek ve futbol [ bazen sevişmek derdim ama çoluk çocuk da okuyordur şimdi bizi :) ]

4 yorum:

onur dedi ki...

barca'ya hayran?hangimiz degiliz ki?

ben deilim arkadas!!! rekabet ortamini bitiren bi pas trafigi ve yuzdesi ayrica cani istedigi gibi hizlanip yavaslattigi oyundan zevk almiyorum:):)

sonuc daha 20 inci dakikada belli olunca bende kanal degistiriyorum:)

umarim butun kupalardan elenirler:)

tierra dedi ki...

çok acımasızsın aga olmuyor böyle :) adamlar yapmış, japonun teknolojisine hayransın, amerikalının sistemine hayransın da, futbolun barçasına neden hayran değilsin :)

onur dedi ki...

tutuyor muhalefet tarafim iste, 60 senedir muhalefetteyiz ya ondandir:))

hayir o deil, bole olunca kapitalizm i destekliyorum REAL MADRID i sever oldum be ki bence tek RONALDO hala brezilyada top oynuyor ve dunya kupasina hazirlaniyor:)

tierra dedi ki...

olm sen dededen burjuıvasın haliyle kapitalist olman doğal :p