26 Kasım 2009 Perşembe

Seni Her Yerinden Opsun Ertem Sener


Neyse ki maci ingiliz kanalindan izlemek zorundaydim ama barka skandali sonrasi bir ertem sener klasiginide hemen ogrenmis oldum twitter uzerinden, hayir bu ekiple ihaleye giricek dogan medya cok merak ediyorum parayi bastirip alsalar bile 9 yilda 900 bin uye yapabilmis digiturk u 19 yilda yakalayabilcekler mi? sahsen macta bile zor tahammul edilen ilker ''tahsin'' ve saz ekibine allah muhafaza super lig yorumlarinda nasil olurda katlanilir bilemem....Su ihale beni bile simdiden gerdi.

Gelelim maca, yedek kadro manchester da geri dortlu aslinda yedek kadrodan degildi, Ferguson'da bu noktada yanilmis olcak ki macida kaybetti. Besiktasin en iyi bolgesine en tecrubesiz adamlari yollamis, en zayif yerine en tecrubeli adamlari dikmis. DAha bastan kural hatasi var bu iste, iyi niyetli Macheda Ferrari'nin kucaginda, vurdugunu deviren Obertan'da icine Evra kacmis Messi'den etkilenme 35 lik Ibrahim'in ellerinde eridi gitti. Tello'nun golu Bolic'e selam olsun, herhalde gercek devler liginde oynadigi gunleri ozlemistir.

Gecen hafta yazmistim , ibrahim at fink'e diye, bugun gene attilar Fink'e o da atabilseydi kaleye herhalde sezon basi geyiklerine en iyi cevabi 4 gunde vermis olurdu. Sezon basi geyikleri derken Mustafa Denizli'yi elestirirken herhalde cok ileri gittik, o da 8 macta 8 galibiyetle bize tokat gibi bir cevap verdi sanirim, Turk futbol tarihinin en onemli iki teknik adamindan biri olarak ben sahsen ozur dilememiz gerek diyorum. Pek hazetmesemde Fatih Terim ve Mustafa Denizli'yi konusmaya devam edicez gibi duruyor, cunku ne zaman darda kalsak bize umut veriyorlar.

Mac kadrosunu okuyunca dedim ki bu maca gercekten baska kadro cikmaz, kanatlari ismail ibrahim uzulmez ve ibrahim kas ekrem 4 lusuyle mukemmel kapadi besiktas, orta sahada fink ve ernst icin zaten birsey denemez. Ileriyide sezon basinda Nobre'nin kontratiyla kiskanclik krizine giren ama sonra kendilerine gelen tello ve bobo. Kaybetse de bu macta daha iyi kadro olamazdi. Toraman'in burnu kirilmis, bu Obertan'in birine patlicagi belliydi yazik gecmis olsun.

Ayri bir paragrafta RUSTU'ye acalim, 2002 gunlerini hatirlatti, barcelona macerasi oncesindeki zirve gunlerine benzer bir geceydi. Herhalde onu unutan Avrupa'ya son 2 kurtarisiyla ben daha oynuyorum demek istedi. Son kurtarisinda ben gozlerime inanamadim, golden cok o pozisyonu tekrar tekrar izledim. Bu besiktas inonude CSKA yi yener mi? bilinmez. Ben o maca gider miyim, bir bilet faciasi yada dogal afet olmazsa yuzde yuz. Yanarim yanarimda deplasmandan 4 puan aldigin bir sampiyonlar ligi macerasinda gene sonunca olma sansin yuzde 60 tir ona yanarim.

1 yorum:

maraton39 dedi ki...

ertem'in rüştüyü heryerinden öpmek istemesini canlı canlı duyduktan sonra stres sıkıntı kalmadı zaten