16 Kasım 2009 Pazartesi

Yorgunluğa Birebir

Gece yola çıkıp sadece 1-2saatlik uykuyla maça girmekde bir acayip oluyormuş canım. Trakya Ateşi olarak geçen maç ben yoktum bu maçta da Volkan.

Sahaya yine Kamerun stili formalarımızla çıktık. Kalede geçen sene Hüseyin'in verdiği güveni vermese de ben şu anda kadroda olan iki kaleci arasından tercihimi Burak'tan yana kullanırım, ki Burak bu tercihin ne kadar doğru olduğunu maç sonunda hem çıkarttığı toplarla, topu oyuna sokuşuyla ayrıca attığı golle gösterdi.(Uğur çizgi üzerinde belki dokundu ama ben golü Burak'a yazdım kafamda.)
Defansa gelirsek en azından bir istikrar yakaladık. Sağda Tandoğan,solda Levent, ortada Alişan ve Hakan ile. Alişan geçen sene Bank Asya'dan geldiği için bu kademe de futbolun nasıl oynanacağını yeni anlamışa benziyor. Çünkü ülkemiz liglerinde alt liglere gidildikçe oyun kör dövüşünden hallice oluyor. Pek incelik kaldırmıyor. Hele defansta.
Orta sahada Semih kaptığı formayı geri vermemeye yeminli sanırsam. Çok iyi işler çıkarıyor. Hüseyin için ise geçen sene geldiğinde daha kalitesini belli etmişti.Defanstan ortasaha ya geçmesi takımı toparladı neredeyse.
Talha için ise söylenecek çok fazla şey yok.Aklı ile futbol oynuyor. Enerjisini çok hesaplı kullanıyor.Attığı gole gelirsek, aynı pozisyonu getirin Süper Lig futbolcularının önüne iddia ediyorum en az %70'i atamaz o golü. Sanırsam Erçağ'dan sonra üst liglere göndereceğimiz ilk oyuncumuz olacak Talha.
Forvette ise Engin tek forvet, Deniz'de kanatlardan destek olarak başladık. Engin için sanırsam Mustafa dedi defansı yıpratıyor diye. Başka da pek bir iş yapmıyor zaten.İkinci yarı başında Uğur'u sağ kanada Deniz'i de sol kanada çekip forveti üçledik. Golde kanattan gelen topta arkada boş kalan Talha'nın şutuyla geldi.
Genel olarak iyi bir futbol oynamadık fakat rakibimizi de oynatmadık.Son dakikalar hariç baskı yemedik. Sonuçta geçen seneyi tam hatırlayamadım ama çok uzun zaman sonra 3'te 3 yaptık.Ben play-off grubu için çok kararsızım. Oradan yükselme şansı daha fazla,takımın maddi kazancı çok fazla oluyor ama hem deplasmanların uzaklığı hem de rakiplerin gücü nedeniyle takım çok yıpranıyor. Klasmanda 1. olup sezon sonu play-off oynarsak daha çok şansımız olacağına inanıyorum.

Tribünlere gelirsek;
Kapalının çatısını tamir etmişler, çok şaşırdım. Bu maçta Eray bizimleydi, sağolsun çok güldürdü bizi sağolsun.( Gop'lu futbolcunun bizim oyuncuya uçarak girmesinden sonra; Kung-fu takımı mı ulan bu demesi, Mustafa'nın Kung-fu nerden çıktı şaşırması ve Eray'ın Jijutsu desem anlıcan cevabı, bizi öldürdü tribünde.) Stad tamamen doluydu nerdeyse.
Bir de klasik tahta tribün dedikodusu verelim. Deniz kanattan aktıkça, dayının biri dönüp dönüp Sivas aldı Deniz'i demesi.

Trakya'dan şimdilik bu kadar. Mikrofonlarımızı İstanbul muhabirimiz Volkan'a çeviriyoruz. Çarşamba onun mekanında takım.

Çarşamba Bayrampaşa'yı da yenersek tutulmayız vallaha...

2 yorum:

tierra dedi ki...

ya ben son zamanlarda bu şamataları hep kaçırıyorum ya!!!
ben bu memlekette her mekanlı olduğum gibi bayrampaşalıyım da ayrıca :) evet çarşamba bi aksilik çıkmazsa bayrampaşadayız! :)

kıl dedi ki...

LÜLEBURGAZSPOR MAÇLARINI BU KADAR GÜZEL YORUMLAYAN Bİ SİTE DAHA YOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR HER TÜRLÜ ARKANIZDAYIZ MAÇI İZLEMİŞ OLMAMIZA RAĞMEN BAĞIRMAKTAN PEK OKUYAMIORUZ MAÇI AMA BURDA ANALİZLERİNİZ SAYESİNDE MAÇ HAKKINDA ÇOK GÜZEL ANLAYABİLİORUZ MAÇI TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER..