8 Temmuz 2009 Çarşamba

Erçağ


Bir oyuncunun gelişimini, sezon içinde ki duraklamalarını da izlemek. O oyuncunun daha yukarılarda olması gerektiğine inanmak...
İşte ben Erçağ için bunları düşündüm.3.Lig'in onun yeteneklerine ters olduğuna inandım hep.Şimdi en üst seviyeye en yakın yerde.Bir zamanlar Mehmet Şen'in yaptıklarını yapıp, kendini İzmir'e kanıtlamaya gitti.
Mehmet'le arasındaki fark ise; Erçağ'ın daha fizikli ve son vuruşlarının daha iyi olması.Tabi Mehmet'in de hızı her türlü iyidir.
Şimdi yeşil-kırmızıdan yeşil-kırmızıya giden Erçağ'a başarı dilemekten başka birşey gelmiyor elden.
Yolun açık olsun Burgaz'ın Drogba'sı!

2 yorum:

tierra dedi ki...

öncelikle bu imla hatalarını bu seferlik gözardı ediyorum uzun süre yazmadığından :) ve bu Erçağ2ın lakabı ne zaman Drogba oldu? ben askerdeyken mi? Ben hep onu Baros olarak hatırlıcam..bana ne bana ne...

blanka dedi ki...

kafamda bi milyon tane şey var...
yemişim imlasını da hatasını da :)
ayrıca drogba oğlum :)