8 Temmuz 2009 Çarşamba

Yazık


Bu ülkenin en büyük sanayicilerinin, işadamlarının harbiden yapacağı çok iş yok ki kamyonla para verdikleri halde gelmeyen adamların peşinden koşuyorlar.
Bu Poulsen denen adam kim ki Ali Koç ayağına gidiyor yahu...
Ferrari transferi ise ayrı bir olay.İyi stoperdir kesinlikle laf söylemem ama Zapo çok daha iyiydi bence.Daha Zapo'nun 1senesi dolmadan bir 4milyon avro daha harcadı Beşiktaş stopere.Elindeki milli takım stoperinide tutamayıp hemde. Neresinden güçleniyor bu defans?
Keza Ferrari'de de aynı olay,koca Beşiktaş başkanı adamın ayağına gidiyor.

Ama ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim transfer dönemi çok eğlenceli beeee...

3 yorum:

Emre Akduman dedi ki...

BU blogda yazanların hepsi galatasaraylı mı?Yanlış anlaşılmasın sadece merak ettim de..

blanka dedi ki...

Genelde Galatasaraylı.Başka takımı tutanlarda var aramızda ama genelde tierrayla beraber götürdüğümüzden kalp kayması yaşanabiliyor :)
ama bu olayı Galatasaray yaptığında da çok sinirlenirdim.Ülkenin en önemli adamları yetenekleri olmasa belki de sıradan birer vatandaş bile olamayacak adamların kapılarında yatıyor. Benim sinir olduğum nokta bu.

Emre Akduman dedi ki...

Bu konuda hemfikiriz ama bu sezon yapılan tüm yabancı transferler yöneticileri ayağına kadar getirtmedi mi?
Bir de yöneticler menajerlerden farklı nelere anlatıyolar ben onu merak ediyorum...