28 Temmuz 2009 Salı

Yaratıcı Aklın Zekası

-Otur evladım SIFIR!!!
Seneye de böyle gelme karşıma!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

BU KADARDA OLMAZ!!!
Galatasaray,adidas karşısında büyük bir facia yaşadı...
by bakımsız tarzan

Sade dedi ki...

bence o kadar da kötü değil saha içinde daha da iyi duracaktır. Gözler biraz alışınca bu büyük bir sorun olmaktan çıkacak ve hatta sevilecek diye düşünüyorum...

tierra dedi ki...

tamam insna her şeye alışıyor buna da gözü alışır, ama göz işte bu! üzerine göz var nizam var derler. reklam yazsına giremiyorum bile. bu mudur? bi büyük kulübe görülen forma tasarımları! zaten store'da genel bi tasaraım sıkıntı olduğunu hep konuşuruz blanka ile forma olayı ile iyice ayyuka çıktı! birileri bi el atsın. ne bileyim haldun üstünel bu işe de baksın :)

blanka dedi ki...

u are here diyorum...
ulan umbroya sinirleniyodum saçma sapan forma yapıyorlar diye 100. yılın başında giydiğimiz gri formyaı getir buna 10basmazsa adam değilim.
Hıncal Uluç zevkinin sahaya yansımış halidir bence.Kendisi yıllardır t-shirt gibi forma der dururdu aha da oldu.
benden bu kadar daha da olsa adidas forma almam!!!