4 Temmuz 2009 Cumartesi

Kalbinden Vursun-Özge Fışkın

gördüğüm birini bir an için sen sandım
yürürken başıboş, boş sokaklarda
sonra gülümseyip içimden adını andım
malesef bıraktıgın binlerce gün uzaklarda

eğer, eğer bir şeyler söyleseydin
keşke, keşke yanımda kalsaydın
eğer, eğer ben öyle demeseydim
keşke, keşke sen korkmasaydın

bizim aşkımız; "maalesef", "keşke", "eğer"
ama olsun, olsun, her şeye değer
bu şarkı içimden izin ver senin olsun
binlerce gün sonra seni bulup kalbinden vursun

hangi rengi seversin, ne yer ne içersin
nelere gülüp, kimlerle gezersin
sen içimde ölmeyen hayal kahramanı
oturup konuşmak için şimdi tam zamanı

eğer, eğer bir şeyler söyleseydin
keşke, keşke yanımda kalsaydın
eğer, eğer ben öyle demeseydim
keşke, keşke sen korkmasaydın

bizim aşkımız; "maalesef", "keşke", "eğer"
ama olsun, olsun, her şeye değer
bu şarkı içimden izin ver senin olsun
binlerce gün sonra seni bulup kalbinden vursun

Hiç yorum yok: