24 Eylül 2009 Perşembe

Şükür Efendi'den Aforizmalar


"Yüksek yerlerdekilerin kendilerini görmesi zordur. O makamların şatafatı çoktur. Kendinizi görmek zordur, ne zaman ayrılırsınız, o zaman görürsünüz. Burada görmezseniz, ahirette görürsünüz. İşte ben oradaki karşılaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum."


Böyle buyurmuş Şükür Efendi, Habertürk'e verdiği röportajda... Habertürk ise bu topu alıp röportaj başlığını "Ahiretteki rövanşı bekliyorum" diye atmış.


Ben de sormak isterdim kendisine sen yüksek yerden inince kendini ne kadar görebildin diye? Futbol dışında yaptıklarını ne kadar doğru yaptığını mesela... Kıskançlık krizlerini,ben yedek kalmam açıklamalarını,gençken televolelerde sürtmeni,boşandığın eşin depremde hayatını kaybettiğinde bir çelenk bile göndermediğini,jip pazarlıklarını,genç topçuları cuma sohbetlerine götürmelerini...

Allah'tan ahirette bir rövanş var! Ama bence bu rövanş zor geçecek Şükür Efendi. Gerçi taçsız kral orda sana bir abilik,babalık yapar belki...


Röportajda, Galatasaray'da Metin Oktay gibi 2.bir ismin camiaya mal olması istenmedi demişsin... Keşke Metin Oktay'lar yaratılabilse... Metin Oktay olunmaz, doğulur!

2 yorum:

blanka dedi ki...

Koyucaktım ama ağız ishali olmuş biri için uğraşmak istemedim. Taraftar vezir de rezil de etmesini her türlü bilir. bu saatten sonra değil Metin Oktay'a verilen değeri bırak sana Tamas'a, Petre'ye verdiğim değeri vermem ben!!!

onur dedi ki...

amerikaya gelsin bu HOCA sinin elini oper, huzur bulur belkide susar:)