8 Eylül 2009 Salı

DESTINATION TURKEY 2010


Avrupa Basketbol Sampiyonasina muthis bir baslangic yaparak, Litvanyayi turnuvalarda ilk kez maglup ederek, turnuvaya baslayan 12 Dev Adam bugun yabanci spor servislerindede oldukca haber oldu. Ozellikle organizasyonun kendi resmi sitesinde Turkiye elestirilere Litvanyayi gecerek salonda cevap verdi seklinde ve ESPN World News'te acilis macinda Turkiye Litvanyayi zora soktu diye verildi.


Maci bastan sona hatta mac oncesi ve mac sonrasiyla izledim. Acikcasi mactaki mucadele beni baya havaya soktu, hatta o kadar ki gelecek sene dunya sampiyonasi bilet fiyatlarina kadar baktim ve ekim ayinda alincaklar listesinin en basina koydum. Tanjevic'ten ve onun anlayamadigim rotasyon tercihlerinden dolayi cok supheli yaklasmistim 12 Dev Adam'a ama bugunku mucadele, bugunku istek beni yillar oncesine goturdu. Mehmet Okursuz DEV ADAM kadrosu mu olur diye hala soylensemde, Kaya Peker bir mac sonrasi Tanjevicten yaka silkti diye cagrilmasada, Kerem Gonlum'de doping ciksa, Omer Onan mac oncesi 39 derece ates yuzunden hastaneye gonderilsede bugun salondaki once 11, Engin Atsur'un sakatlanmasindan sonra 10 kalan DEV ADAMLAR bana heyecan katti. Euro 2008 Avrupa Futbol Sampiyonasinda Fatih Terim'in kadro secimine kizsamda turnuvaya renk katan takim olmustuk, sanirim basketboldada aynisini 2009 da yasiyacagiz. Bulgaristan ve ev sahibi Polonyaya karsi bugunku ciddiyet ve disiplinin yarisi bile yetcektir ve 3te 3 le gruptan cikarsak bu turnuvada ilk 4 ten bahsetmek pekte hayalcilik sayilmaz. Ozellikle Hidayet, Orlando playoff serisini tamamen izledigimde gozumde hergun buyumustu ve uzerine katarak devam ediyor. Ersan Ilyasova firtina gibi bir ilk period yasatti ama sora kaybolarak beni sasirtti. Kocaman cenesi ve cussesiyle Oguz Savas ve performansinin uzerine cikan Ender Aslan Litvanyayi adeta sinir krizine soktu. Sinan Guler'i dikkatli izleyince insan anliyor ki karsisinda hucum etmek istemezsiniz. Rakibini inanilmaz hirpaliyor ve surpriz ucluklerle takimi atesliyor. Maci anlatan illa Murat olcaksa Kosova olsun isterdimde, hadi Murathanogluyla idare ediliyorda, mac yorumcusu olarak KAAN KURAL'i cok aradim. Spikerden cok konusan mac yorumcusu ilk kez gordum ki zaten o da yorumcu degil aslinda coach mus. Neyse ki NTV yayin konusunda hakkini veriyor, Istanbul'da saglam ekip birakmislar, Ibrahim Kutluay cok yakismis Murat Kosova'nin yanina, hic degilse takimi oyunu bilen biri olarak mac oncesi soyledigi hersey yaptigi tum analizler hakli cikti. Fakat soylemeden edemiyecegim, Ibrahim Kutluay gibiside daha Turkiye'den cikmadi. Takim daraldiginda ustuste amansizca skor yapabilcek birine ciddi ihtiyac duyuluyor, ibo'ya biraz idman yaptirsalar 3-5 dakika filan cikar oynardi gibime geldi bugun televizyondan.

Hiç yorum yok: