6 Eylül 2009 Pazar

Elde Var Sıfır

Blanka bilseydi yarı Türkçe yarı İtalyanca bir başlık atar mıydı dün bu maçın yeri,saati ve bilet fiyatı için! Kötü futbol her iki takım adına da, maçla ilgili hatırladığım tek şey! İyi ki bu topraklara Frank Rijkaard geldi, herkes 4-3-3 oynar oldu (Roma'yı yeniden keşfetti,Roma dedik dikkat ederseniz) rotasyon oldu, o oldu bu oldu... İnegöl maçının en etkili 2 adamından biri yedek kulübesine gömüldü, öbürü stopere! Böyle yaratıcı fikirler çıkıyor, pijamalı hocamızdan her maç! (Adamın neden garibanlar gibi maçlara çıktığını anladım, "elime kadro mu verdiniz kardeşim" serzenişi için) Bu sene işler kesat Burgaz'da! Geçen sene çıtayı o kadar yükselttiler ki, alınan kötü sonuçlar böyle giderse yoğun protestolara yol açar, benden şimdilik söylemesi...

Tribünlerin halini de beğenmedim. Kendi sahanda oynadığın ilk maç, biletler şaşırtıcı derecede ucuz,hava güzel. Tribünler yarı dolu! Ramazan rehavetine veriyorum aksini düşünmek dahi istemiyorum! Ve pazar günü Taşlıtarla'ya gitsem mi, gitmesem mi düşüncesi içinde kafamı meşgul ediyorum...

2 yorum:

maraton39 dedi ki...

talha 'yı yedek bırakma seçimi çok yanlıştı ama diğeri Ailşan Ural denilen stoperimsi varlığa güvenemediği için Hüseyin'i oraya monte etti.Emre de çok kötü oynadı bu maçta

tierra dedi ki...

stoperimsi varlık he? ha ha :D