19 Eylül 2009 Cumartesi

Lüleburgaz


Delikanlıya beş bira az
Habitatı onun Burgaz
Adam bıçaklamak için
Lazım olan azcık gaz

Şahinime biniyom
Ticarete gidiyom
Anne iftara geç kalcam
Manitayi yiyiyom

Şopar ismi bahane
Muhabbeti şahane
Kimin kızı kiminle
Abe teyze sana ne?

Toto bizi kovar mı?
Burgaz küme düşer mi?
Hiç endüstriyle anadolu
Beraber bayram yapar mı?

Yollandım istasyona
Meriç parkı çok tenha
Balıklara yem verdim
Karılar hasta bana

Türkü barda metalci
Yan masada ülkücü
Ortak nokta yok deme
Dayılari aksamcı

İç adam yok pasajda
Bütün epsi düğünde
O benzinlik ne arar
Emrullah'ın önünde

Cam işte okey attım
Üstüne cila çaktım
Şimdi bayıra çıkamam
Oniki bir maç yaptım

ekşiden alıntıdır.birebir çocukluğumuzdur...

4 yorum:

tierra dedi ki...

ne zaman şahine bindin lan sen? :)

blanka dedi ki...

vardı oğlum bizim şahinimiz.
tempradan önce :)

tierra dedi ki...

olm bizim de ilk arabamız şahindi be :)

maraton39 dedi ki...

:)
Her burgazlının günün birinde bir şehini olmuştur.
Güzelmiş eline sağlık.