13 Eylül 2009 Pazar

Sami Yen'den Canlı Notlar #2




-Bilet stresi 2 'yi çevirdik maç başlamadan. Neyse bu sefer olaya erken girişince maça 3 saat kala biletlerimize kavuştuk!


-Bir ara sokakta çok fazla kendi kendini gazlamış bir elemana denk geldim: "Usta çok pis bilendim, evden çıkmadan önce 2 tane çiğ yumurta yedim. Sesim daha iyi çıksın diye!" dedi! ben bir süre abondane oldum. Sen kimsin bile diyemedim. Sen niye bu kadar bilendin diyemedim.


-Maçtan önce "eski açığın çatısını teftişe gidiyorum " diye cıv cıvladık(twitter olayı)! Teftiş sonucu: Olmuş gibi!Direkler işi bozuyor ama üstte de izlemek de gerek maçları... Maç izlerken kafanızı bir sağa sola çevirmek zorunda kalabiliyorsunuz maç içinde gelişen pozisyonlara göre. Ama akustik iyi! Alkış olayı da herkesin hoşuna gittiğinden olsa gerek paso alkış tutuldu!


-Koreografi malesef olmadı.Daha doğrusu tam olmadı! Darısı diğer maçların başına...


-Galatasaray adına Arda'nın bir türlü oyuna girememesi,ortasahayı da aksattı! Ve maç içinde Beşiktaş'ın özellikle Serdar ile Galatasaray kalesine yüklenmeye başladığı dakikalarda bu aksaklık iyice su yüzüne çıktı! 58.dakikada yerini Elano'ya bırakırken Arda'nın bu takımın her şeyi olduğu iyice ortaya çıktı! Bu maçta Arda oynasa inanıyorum ki ,maç daha farklı skorla biterdi!


-Keita, İsmail Köybaşı'yı oyundan sildi! Oyunda kaldığı 70 dakka boyunca Galatasaray'ın lokomotifiydi sağ kanatta! Ah bir de Sabri,Keita'nın koşu alanları kapatmasa,dengesini bozmasa neler olurdu bilemiyorum...Keita oyundan çıktı, Köybaşı'nı oyunda görmeye başladık. Bu Barış'ın defansif yönden zaaf olması ile çok ilgili bence...


-Kewell bugün gol atamadı (ki biz Blanka ile çok istemiştik, kendisine karşı özel bir sempatimiz var) ama oyuna katkısı yine çok iyiydi. Gerekli yerlerde gerekli işleri yaptı.


-Sevgili Beşiktaş taraftarı, siz önemli bir camiasınız ancak Ali Sami Yen'e küfür etmek, en hafifi ile yakışmadı. Umarım bunlar münferittir, o anlıktır...


-Rijkaard Barça'da neden Rüştü'yü ilkonbirde oynatmıyordu, sanırım bugün öğrenmi olduk! Hollandalı içinden kıs kıs gülmüştür ...


-Ekrem Dağ, ilk yarı neden oyunu ortasahada 20 metrede oynadı anlamadım. Denizli'nin tercihidir muhakkak ama Beşiktaş'ın ortasahasını ilk yarı bozan da bu sıkışmaydı! Denizli demişken... Hocanın aklı bence hala çeşmede, rakı da balık da...Bu takım anca kafanın başka yerlerde olması ile bu dizilişle sahaya çıkabilir...


-Caner son 10 dakika oynadı. Ve bana göre de kalitesini gösterdi. İleride daha fazla oyunda süre aldıkça ilkonbirin vazgeçilmezi olabilir...


-Sabri, koştur koştur dur!
-Bülent Yıldırım bugün iyiydi ama hiçbir elle oynamayı görmedi! Onları nasıl göremedi anlamadım ya neyse... (Her iki takım adına da tabii!)

-Sonuç: Diğer maçlara göre Galatasaray bugün biraz etkisizdi ama net skor geldi! Ve peşindeyiz GALATASARAY!

Hiç yorum yok: