15 Ekim 2009 Perşembe

F.T


Ultrasmovement şarkıyı hatırlatınca aklıma geldi. Günlerdir aklımda olanı biraz da kafanın güzelliğine vererek yazmak istedim. Belki içimden gelenleri günlerdir sakladım,kelimelere dökmedim. Ama bu gece vaktiydi artık.

O her ne kadar yıllardır iyisiyle kötüsüyle ''şu ana kadar herkesten iyi'' yaptığı işin başından ayrılırsa ayrılsın, bu ülke sadece tek imparator gördü dahası da olmayacak.

Gerçekten Terim bugüne kadar onunla dalga geçenlere karşı '' Amansız Ol''du!!! Varsın bundan sonra onlar kişisel mastürbasyonlarıyla uğraşsınlar.

Bazı insanların kimseye kanıtlayacakları şeyler yoktur. Bu da aynen böyle. Evet Terim başarısız oldu. Ama kına yakanların unuttuğu şey, kendi ülkeleri de başarısız oldu.

Ha bugüne kadar hocayı eleştirmedim mi? Hem de çok eleştirdim. Ama kimse gibi nankörlük yapmadım. Netsek nettik hep!

Sarı-kırmızının altında bir kere daha bu sefer T.D olarak değil, klubün gerçek sahibi olarak İmparator ile buluşmak tek dileğimdir.

Ultrasmovement'in iyi niyetine sığınarak Burgaz'ın Kızı'nın şarkısıyla bitsin post;

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım

3 yorum:

comche dedi ki...

kendisiyle dalga geçenlere karşı amansız oldu mu bilemem ama yapılan eleştirilere dahi ''ben ders almam veririm'' diyerek ne kadar olgun(!) olduğunu göstermiştir. kendisiyle dalga geçenler(!) masturbasyonlarıyla en azından olayı fantezi boyutunda tutarken fatih terim çılgın fantezilerini türk milli takımı üzerinde uygulamaktan hiç çekinmedi.gitmesi gerekiyordu gitti ki kendisine ne nankörlük yapılmış anlamadım bırakan kendisi sonra yan çizen gene kendisi

tierra dedi ki...

comche'nin dönüşü muhteşem oldu! bana söyleyecek laf bırakmamışsın! evet başarıları geçmişte yaptıkları bir yana, karakteri bir yana!!! aynı hakan şükür'e beslediğim hisleri F.T'ye de besliyorum! Türk futbolunun başarısında büyük katkıları var ama karakter zayıf, saçmlamaya müsait! güle güle Terim....

ultras/Movement dedi ki...

Bir de Tarkan'dan gelsin o zaman:

Unutmamalı o güzel günleri
Anılarla gönülleri hoş tutmalı avutabilmeli
Hatırlamalı sevgiyle anmalı
Ümitlerle yarınları hoş tutmalı, ayırmamalı