16 Ekim 2009 Cuma

Yalniz Adam Ickisidir Bira

Hic yakindan bakmayin EFES yok yukaridaki resimde....orada olmamasinin sebebinide yetkililere sormak lazim aslinda, sordugum bir kac yerde hayrani olan, hatta bir arkadasimin Fransa'da universitede aldigi bir derste icki gurmesi hocasinin en iyi 3 bira'dan biri olarak degerlendigi EFES kendisini pazarlayamiyorsa bizim burda bir sucumuz yok...olmadik ulkelerde olmadik biralar ictim ama en azindan international house of brews diye bilinen yerlerde 30 cesit bira icine girmeyi basaramamissa bu sanirim buyuk bir yonetim bozuklugu....

Herneyse, suan bira ictigimden veya kafamin guzel olmasindan degilde gecenlerde Tierra'ya verdigim yada daha dogrusu soyledigim bir soz uzerine yaziyorum bunu. Demistim ki, yalniz olmasam suan bira icmem ( raki hasretindeydik), sonrasinda gelisen sohbette iyice dusundum ve karar verdim ki bira yalniz adam ickisi...RAKI'nin bir sohbeti bir hazirligi bir sohbeti var, viski desen mutlaka bir ortami var, votka desen ya hava soguk olcak yada alismisiz kopucaz kendimizce bir yerlerde...sarap desen ben cok sevemedim ama romantik masalari sereflendirir...peki bizim birayi nereye koysak?

Bira aslinda her yerde, yillar once okudugum bir esquire dergisinde yaziyordu hatta en fakirden en zengine vazgecilmez bir yani var bira'nin....mac izlerken, gun ortasi susadiginda, baharatli yemekler uzerine vs....ben ise baska bir yonune takildim, yalniz adam ickisidir diyorum cunku yalnizken sadece canim bira icmek istiyor....burda 70 lik votka 11 dolar, 1 lt jacj daniel's 28 dolar...ben 20 dolara birayla sarhos oluyorum bazen...Neden?

Siseler insana yalnizken eslik ediyorda ondan....Tierra'yla konustuk, yanyana olsak bira icer miyiz? mumkunse RAKI olur (bknz DSI geceleri),yok hayir muzikli ortamsa Votka ( istanblue olmasin) olur, getiripte icirtemedigim viskiyi gec, hic bulamazsak Sarap bile olabilir....

Bira'ya ne oldu peki? Hor gormek degil bu yanlis anlamayin, aslinda hepimizin basinin TACI...

Hepimizin hatta tum dunyanin ortak noktasi....asagilayan tas olur....

Cheers mi desek? yok yok hadi SAGLINIZA....

3 yorum:

tierra dedi ki...

iyi ki Fatih Terim gitti! bu vesile ile sizleri aramızda gördük! Comche yorumu ile sen iki güzel yazın ile... bu kadar özletmeyin oğlum kendinizi :) sağlığına,yarasın koçuma!

şu biraz yazsını efes'e de yollasana bi :)

not:ben bu akşam ihtimal bi rakı sofrasında olucam,senin için de içerim

blanka dedi ki...

size bişeyler yazdırcaksa ben çıkıntılık yapmaya razıyım. :)
sen hele bi dön rakı kolay iş :)

tierra dedi ki...

olm bırak bu ayakları, yakışmıyor sana çıkıntılık :)