6 Ekim 2009 Salı

Gelenin Gidenden Farki ?



Efendim milliyetin haberine gore;

''Trabzonspor eski baskan yardimcilarindan Ibrahim Hacıosmanoğlu, bordo - mavili kulübe yaklaşık 12 milyon TL'ye mal olan Gökhan Ünal'ın hayal kırıklığı yarattığını da ifade ederek, "İki sezon önceki yönetim Tomas Jun'a çok para verdiği için, bir önceki yönetimde Marcelinho ve Musampa transferleri için yoğun şekilde eleştirilmişti. Bu yönetim ise Gökhan Ünal'ı çok uç rakamlar vererek transfer etti. Ancak kimseden ses çıkmıyor. Gökhan, Trabzonspor'a gelmeden önce saç ektirdiği için burada altı ay topa kafa vurmadı veya çok nadiren vurdu. Kayserispor'daki ve Trabzonspor'daki fotoğraflarına baktıktan sonra, aradaki maçları izleyip bunu net bir şekilde herkes görebilir. Bu zihniyetteki oyuncunun takıma hiçbir katkısı olamaz. Bir futbolcu transfer edildiğinde önce forması, sonra başkanı ve hocası için mücadele etmeli. Gökhan Ünal kendisini transfer edenlere ve Trabzonspor'a yanlış yapıyor" diye konuştu. Bu arada Gökhan Ünal, Hacıosmanoğlu'nun bahsettiği ilk altı aylık süre içerisinde sadece üç kez kafayla gol attı. Gökhan, bu sezon ise geride kalan 8 haftada rakip fileleri sadece 1 kez havalandırabildi.''

Bunu okuduktan sonra aklima trabzonspor eski baskani mehmet ali yilmaz geldi; o tabi basli basina bir efsaneydi demecleriyle, hic unutmam Ingiliz golcu Kevin Campbell icin ''Adami gol makinasi diye aldik, camasir makinasi cikti'' demisti ve canli yayinda izlemistim, gulmekten koltuktan dusucektim. Hatta bununlada yetinmeyip ''forvete yamyam aldık, gol atsın diye. ancak rengi bozuk çıktı. golü ben mi atayım?'' diye kendini bilmez aciklamalarida vardir...yalan soylemiyim ama buyuk takimlarda kotu sezon yasiyan bir teknik direktor icinde verin parasini tazminatini bilmem kac mark'ini gitsin demisti.....

Trabzon tribunlerine kiziyorlar, elestiriyorlar sonra.....yada tribunler yonetim istifa diyor...eh gelenin gidenden ne farki var ki?

Buyuk bir komedi filmi gibisiniz.....1-0 onde goturdugunuz sivas macinda sahaya inerek, ayman ve balili kavgasina karisarak 3 puani sivasa yazdirmistiniz...

Yani Laz akli diye birseey var ama bu kadarda ters calismamali bence....

Hiç yorum yok: